پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان دراردستان مطرح کرد:

آموزش های لازم برای مبارزه بابیماری سالک در اردستان داده شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان باتوجه به بیماری سالک در شهرستان اردستان گفت: آموزش های لازم در خصوص بیماری سالک در اردستان صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، منصور شیشه فروشˈ ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان اردستان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: طرح خطرپذیری در شورای مدیریت در استان تصویب وبه فرمانداران شهرستان ها نیز ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: هدف این طرح پبشگیری از وقوع حوادث طبیعی و کنترل و مقابله با حوادث احتمالی است که شهرستان اردستان نیز باید این طرح راتهیه کند.

وی بیان کرد: طرح جامع خطرپذیری علاوه بر بر آنکه وضعیت همه مناطق استان در برابر حوادث طبیعی مشخص شده می کندو حوادثی که شهرستان هارا تهدید می کند معلوم می شوند و راهکارهای پیشنهادی را برای ایمن سازی آنها نیز ارائه می دهد.

شیشه فروش همچنین باتوجه به  رشته قنوات زیاد در شهرستان اردستان گفت: در دوسال گذشته سه میلیارد تومان خسارت از طرف صندوق بیمه کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: برای جبران خسارت های احتمالی مردم از صندوق بیمه کشاورزی استفاده کنند تا در مواقع بحران این بیمه به کمک آنها بیاید.

وی همچنین بااشاره به اینکه باید آموزش لازم در خصوص بیماری سالک به مردم شهرستان اردستان داده شود افزود: مبارزه بااین بیماری اولویت نخست مااست و شهرداری هانیز باید دراین امر مهم کمک شبکه بهداشت باشند.

انتهای پیام / کد خبر11121

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار