پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
طنز/ بانک مرکزی سارق 2 میلیارد دلاری را معرفی کرد؟

روح خبیث!

نترسید نمی خواهم داستان فسیل شده برجام و قول و قرارهای چند ساله دولت تدبیر و امید را دوباره باز کنم! بحث اینس که ۲ میلیارد دلار ضرب در دلار ۳۵۰۰ تومنی ناقابل میشه چیزی حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان!

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، به نقل از صاحب نیوزشوم چهارشنبه یهو خبرگزاری های وطنی و غیره! اعلام کردن دیوان عالی آمریکا برداشت حدوداً ٢ میلیارد دلار از دارایى هاى مصادره‌شده ایران را تایید کرده س! مارا میگوی یهو وا رفتیم چرا دوباره کدخدا دبه کرد؟

مگه داریم؟ مگه میشه! تازه همین چند ماه پیش بود حاج حسن حقوقدان و رئیس دولت تدبیر و امید با اجرای برجام شماره یک امید بازگشت دارایی های بلوکه شده را در دل مردم روشن کرده بود.

نترسید نمی خواهم داستان فسیل شده برجام و قول قرارهای چند ساله دولت تدبیر و امید را دوباره باز کنم! بحث اینس که ۲ میلیارد دلار ضرب در دلار ۳۵۰۰ تومنی ناقابل میشه چیزی حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان! من که ریاضیم خوب نیس ولی بودجه سال ۹۴ کل بودجه تخصیصی برا پرداخت یارانه ۴۸۰۰۰ میلیارد تومن بوده یعنی حالا خودتون حساب کنید ببینین ۷۰۰۰ میلیارد تومن پول چند ماه یارانه زبون بسته مردم ایران میشد ماشین حساب من که پوکید!

پیگیر شدم ببینم چه کسی و چی طوری تونسه یارانه مارا را بخوره و یک آب هم روش که ذهنم رف به نمایندگان محترم و محترمه مجلس که در ۲۰ دقیقه سند بین المللی با نکات بسیار دقیق و ظریفانه! را تصویب کردن اما دریغ از یک جواب البته حق هم دارند دوستان الان در حال خداحافظی با صندلی های سبز رنگ مجلس هستند و سرشون شلوغه و احتمالا افسردگی گرفتن؟

آقا سردون را درد نیارم وقتتونم نگیرم برسید به کارا بارتون رفتیم تو نت سرچ کردیم ببینیم چی چی دستمون میگیره آ خلاصه کی این ۷۰۰۰ میلیارد تومن را خورده و برده که چشممون روشن شد به جمال سایت بانک مرکزی که کلی مقدمه و بحث تاریخی کرده بود اخرشم خیلی ظریفانه نتیجه گرفته بود «روح برجام » مشکل کارس که این ۲ میلیارد تومن سوخت شده امان از این « روح خبیث » برجام که اینم سندش.

روح-برجام

خلاصه براتون بگم رفقا ۲ میلیارد دلار یا به عبارتی ۷۰۰۰ میلیارد تومن را این آمریکایی ها زبون نفهم دزد خوردن و بردن اونم چه زمانی وقتی که استاد دیپلماسی خیلی ظریفانه! زیر پرچم امریکا با یار غارشون اقای جان کری داشتن گپ می زدند و لبخند می زدند.

اینم تو پرانتز بگم آخه استاد دیپلماسی پول بیت المال را خوردن و بردن بعد شما صاف رفتی زیر پرچمشون وای سادی لبخند می زنی جان کری که دلقک بازی در میاره و چشم ابرو بالا پایین میکنه؟

54996_179

ما آخرشم متوجه نشدیم قدم زدن و این دست دادن با اجنبی دزد همراه با لبخند چی چی برا مردم داشته جز غارت اموال و تحریم رو تحریم ولی خواهش میکنم همچی وقتا هنر دفاع از حق مردم و پس گرفتن پول را که ندارید لااقل لبخند نزنید شاید درد دزدی کمتر بشه!

در پایان عاجزانه از جناب اقای روحانی رئیس دولت تدبیر! تقاضا مندم به عنوان یه اصفانی تو را به هرکی قبول داری قسم میدم شیخ همین برجام شماره یک تا حالا چند هزار میلیارد تومن پول بی زبون مردم را از بین برده خیر ببینی و ایشالله عاقبت بخیر بشی دیگه حرف برجام ۲  و ۳ را نزن که ما قلبمون با باتری کار میکند هی میترسیم از این ۷۰۰۰ میلیارد تومنی بازم بزاد این برجام!

انتهای پیام / کد خبر14971

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار