جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر زواره:

منتخبین مردم در مجلس نباید وامدار جریان های سیاسی باشند

نمایندگان مجلس باید وامدار کسانی باشند که با حضور در انتخابات آن حماسه را خلق کردند و به فکر عمل به شعارها و تحقق برنامه های خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه زواره گفت: منتخبین مردم در مجلس نباید وامدار جریان های سیاسی باشند و بلکه باید وامدار مردم باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زواره در محل امامزاده یحیی(ع) این شهر به مناسبت های هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: امنیت و آسایش امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش و زحمات سربازان گمنامی است که نمی گذارند آسیبی به نظام انقلاب اسلامی برسد.

وی به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر از دوران درخشان انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه زواره در ادامه با بیان اینکه منتخبین مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نباید وامدار جریان های سیاسی باشند اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید وامدار کسانی باشند که با حضور در انتخابات آن حماسه را خلق کردند و به فکر عمل به شعارها و تحقق برنامه های خود باشند.

عسگری به محورهای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان شرکت کننده در سی وسومین دوره مسابقات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: قرآن محور وحدت امت اسلامی است و امروز باید مفاهیم قرآن را برای مردم تبیین و روشن کرد.

وی به دیدار یکی از محکومان فتنه با جریان بهائیت و ساخته دست استعمار انگلیس اشاره کرد و افزود: نباید اجازه چنین اقداماتی به اینگونه افراد داده شود و صحبتهایی بیان شود که نظام را زیرسوال ببرد.

انتهای پیام / کد خبر15354

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار