جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

امریکا همچنان شیطان بزرگ است

هر روز شاهد توطئه جدیدی در اقصی نقاط کشور هستیم و به یاری خدا و با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل آن دستگیر می شوند که سرنخ همه آنها در دست امریکاست .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان گفت: امریکا همچنان شیطان بزرگ و عامل توطئه در جهان است.

 حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های  نماز جمعه این شهر در مسجد جامع افزود: هر روز شاهد توطئه جدیدی در اقصی نقاط کشور هستیم و به یاری خدا و با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل آن دستگیر می شوند که سرنخ همه آنها در دست امریکاست .

وی با اشاره به دستگیری گروه عنکبوت ۲و کشف بیش از ۵۰ آرایشگاه زنانه که علیه مبانی اسلامی فعالیت می کردند تصریح کرد: دشمن یک روز با جنگ یک روز با تحریم و اکنون با توطئه فرهنگی و نفوذ و تبلیغ علیه شئونات دینی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد.

خطیب جمعه با اشاره به پرداخت حقوق های میلیونی به بعضی افراد در کشور گفت: جای بسی تاسف است که در کشوری که هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ای هستیم و کارگران بیکار می شوند افرادی با دست اندازی به اموال بیت المال حقوقها و وامهای چند میلیونی دریافت می دارند که خوشبختانه مسئولین قول برخورد با این مسائل را داده اند.

دهشیری به عدم همکاری عربستان در مسئله حج اشاره و گفت: متاسفانه رژیم وهابی عربستان با اعلام شرایط نامطلوب مانع از برگزاری حج ایرانیان شده است.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) از خدمات این قشر تجلیل و امنیت کشور را مدیون تلاش نیروهای امنیتی ،اطلاعاتی ،نظامی و انتظامی و از خود گذشتگی شهدا ،جانبازان و ایثاگران دانست .

 وی از مردم خواست جشن نیمه شعبان را با معنویت برگزار و از مسائل خلاف عرف خودداری نمایند.

انتهای پیام / کد خبر15358

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار