پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان:

حرکت امام خمینی باعث بیداری جهان اسلام وشکل گیری انقلاب های مردمی در سرتاسر جهان شده است

برگزاری مسابقات فرهنگی و تبیین اندیشه های حضرت امام برای نسل جوان از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت:۴۷۰نفر از شهرستان اردستان برای شرکت در مراسم گرامی داشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

حسن فخرل بعداظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حرکت امام خمینی (ره) در جهت شکل گیری انقلاب اسلامی باعث بیداری جهان اسلام و شکل گیری انقلاب های مردم در سرتاسر جهان شده است اظهار کرد: همه مسلمانان جهان به نوعی از حرکت امام خمینی(ره) آگاهی دارند وپیرو ومرید برنامه های حضرت امام بوده اند وامیدواریم ما هم بتوانیم یاد و خاطره امام را همگام با یاد و خاطره افکار وتفکر ومنش آن بزرگوار زنده نگه داریم.

وی به برنامه های سپاه شهرستان اردستان در راستای گرامی داشت ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: در این راستا امسال ۴۷۰ نفر در قالب ۱۰اتوبوس و همچنین بصورت خانوادگی برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به تهران اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان به برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و همچنین گرامی داشت روز حماسه و ایثار مردم زواره اشاره کرد و افزود:برگزاری مسابقات فرهنگی و تبیین اندیشه های حضرت امام برای نسل جوان از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان است.

انتهای پیام / کد خبر15686

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار