پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
عاشقان حسینی،‌زائران خمینی

کاروان پیاده‌روی ۷۰۰ نفری به سمت حرم حضرت امام حرکت خود را آغاز کرد/ تصاویر

قاسمی با اشاره به حرکت کاروان «عاشقان حسینی،‌زائران خمینی» اظهار کرد: این بیست و دومین سال است که این برنامه به‌صورت منسجم توسط ۷۰۰ تن از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، مدیر روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به حرکت کاروان «عاشقان حسینی،‌زائران خمینی» اظهار کرد: این بیست و دومین سال است که این برنامه به‌صورت منسجم توسط ۷۰۰ تن از دانشجویان این مجتمع دانشگاهی انجام می‌گیرد.

مرادعلی قاسمی ازجمله اهداف این برنامه را تجدیدعهد، پیمان و اعلام وفاداری به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، حضور در مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ناامید کردن دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی عنوان کرد.

وی در خصوص چگونگی اجرای این برنامه گفت: این کاروان به‌صورت دوی امدادی به سمت حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب حرکت می‌کنند و مسیر آن‌ها استان‌های اصفهان، قم و تهران است.

مدیر روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی و احترام به خانواده معزز شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان عنوان کرد و افزود: عبور از ده شهر و حضور در گلزارهای شهدا و غبارروبی و عطرافشانی تربت پاک شهیدان از دیگر برنامه‌های کاروان است.

قاسمی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه شهرهای مسیر و آیت‌الله مصباح یزدی در قم و استفاده معنوی از روحانیون کاروان ازجمله برنامه‌ها است.

صبح امروز کاروان ۷۰۰ نفری دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حرکت کردند.

انتهای پیام / کد خبر15705

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار