جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

امام خمینی (ره) ابهت های پوشالی و هیمنه استکبار را درهم کوبید

این جانور وحشی داعش که به هیچ چیز رحم نمی کند زاییده تفکر وهابی وعربستان است.

رمضان ماه ضیافت الهی است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان  گفت: در ماه رمضان خدا از بندگانش  پذیرایی می کندوسعی کنید در این ضیافت الهی  امیال نفسانی را ترک کنید .

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه این شهر در مسجد جامع بااشاره به ضیافت الهی که  برای تطهیر روح وروشنی قلب است  افزود: از فیوضات معنوی این ماه  استفاده کنیم همچون ذکرخدا، شرکت در نمازجماعت، خواندن قرآن، و ارتباط با خداوند را از یاد نبرید.

وی با بیان اینکه  باید از این ماه شریف نهایت استفاده را برد تأکید کرد: تا در ماه خدا به فکر بندگان خدا هم باشیم وآنها را از یاد نبریم .

دهشیری با توجه به مراسمهای چهاردهم وپانزدهم خرداد افزود: ۱۵خرداد زحمات ومحصول چندین ساله حضرت امام خمینی(ره) می باشد .

خطیب جمعه اردستان با  تأکید بر اینکه:۱۵خرداد در صفحه تاریخ ایران جاویدان و ازشاهکارهای حضرت امام(ره) بود وابهت های پوشالی و هیمنه استکبار را درهم کوببد تصریح کرد:نیمه خرداد پایه ریزیهای بزرگی برای ایران  بودوکسانی که در خلق این حماسه بزرگ جانبازی کردند از آنها تجلیل شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به ثمره مجاهدتهای  که  حضرت امام (ره)در ۱۵خرداد ۴۲انجام دادند ودر ۲۲بهمن آن را چیدند گفت: امروز ۳۷ سال از آن روز می گذرد که باید به  این روزها که جزء ایام الله است افتخار کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مرقد مطهرحضرت امام گفت: دشمن نقشه هایی کشیدند که رهبر انقلاب را از میان بردارند ولی غافل از ان که خدا به دل خبرگان انداختند تا رهبر عزیز را در چنین روزی انتخاب کنند وایشان هم توانستند سکان انقلاب را در این طوفان سهمگین به ساحل نجات برسانند.

دهشیری با هوشیار خواندن ملت ایران  از نیات شوم عربستان  مثل بمباران یمن واینکه داعش را بوجود اورده اند واین طفل نامشروع که فردا به جان خودشان خواهد افتاد تأکید کرد:این جانور وحشی داعش که به هیچ چیز رحم نمی کند زاییده تفکر وهابی وعربستان است.

انتهای پیام / کد خبر15812

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار