پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول عقیدتی سیاسی دانشکده امین تهران :

دفاع از دین جهاد اعظم است

نگوییدجنگ تمام شده وشهیدی وجود ندارد زیراهنوز خانواده هایی چشم انتظارند تا بلکه خبری بشود واین یادواره ها تلنگری است تاماخوابمان نبرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، مسئول عقیدتی سیاسی دانشکده امین تهران در یادواره ۳۰ شهید روستای نیسیان درمسجد النبی این روستاگفت: به گفته مقام معظم رهبری جهاد وجنگ ودفاع از دین جهاد اعظم است.

قدرت اله عباسپورافزود: تئاتری که در این یادواره یه نمایش گذاشته شددر واقع نمایش نیست بلکه خاطرات رزمندگان اسلام است وجهاد در راه خدا بالاترین توفیقی بود که نصیب رزمندگان اسلام شدومزدآن هم شهادت بود.

وی با بیان اینکه: شهدا همانگونه که به شهادت رسیده اند درآخرت حاضر میشوندتصریح کرد: شهدا مثل بقیه افراد بعد از مرگ تمام نشدند بلکه نزد خداوند زنده اند وروزی می خورند.

عباسپور تأکید کرد: نگوییدجنگ تمام شده  وشهیدی وجود ندارد زیراهنوز خانواده هایی چشم انتظارند تا بلکه خبری بشود واین یادواره ها تلنگری است تاماخوابمان نبردواگر هوشیار باشیم می شنویم که شهدا باماسخن می گویند وتأکید دارند رهبری را تنها نگذارید.

مسئول عقیدتی سیاسی دانشکده امین تهران با این نکته که اگربتوانیم یاد وخاطره شهداءرا زنده نگه داریم خیلی هنر کرده ایم تأکید کرد: شهدارابه خاطر آن عزتی که داریم  وکسب کرده ایم می گوییم فلان شهید از کجاست در صورتی که شهیدان متعلق به همه هستند.

وی افزود: لزوم یادآوری جبهه وجنگ بعد از چند سال به این جهت است بدانیم هشت سال دفاع بود که این افتخار است وبهترین واژه است که در آن روزهای قربت یادمان نرفته که دشمن تا در منازل هم آمده بود.

در این یادواره  صحنه هایی از خاطرات کتاب پایی که جاماند به صورت تئاتر به نمایش درآمد.

انتهای پیام / کد خبر15825

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار