صبح اردستان

فرهنگ پرداختن به حواشی در اردستان باید تغییر کند

کدخبر: 15972
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ در ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مردم شهرستان اردستان گفت: فرهنگ اردستان باید تغییر کند و از حاشیه خارج شویم، واقعیت این است که خیلی حرفها باعث کندی کارها می شود.

سید صادق طباطبائی نژاد در گفت وگو با نگین کویر با بیان اینکه مهمترین مزیت اقتصادی شهرستان اردستان جاده ترانزیت است اظهار کرد:مهمترین مزیت اقتصادی ما مغفول ترین است.

وی با بیان اینکه مجموعه ظرفیت هایی که در کنار جاده ترانزیت وجود دارد و می توان استفاده کرد باید از آن بهره بگیریم تصریج کرد: البته اقدامات خوبی هم صورت گرفته است مثل مجتمع های خدماتی ولی باید فراتر از اینها نگاه کنیم و این یک شاه راهی هست و برای ما مثل یک رودخانه جاری می ماند که هر چه از آب این رودخانه برداریم استفاده کرده ایم و هر چه برنداریم مکان دیگری استفاده می کنند.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه معادن خوبی هم داریم ولی متاسفانه خموده و فرسوده است خاطرنشان کرد: یک موقعیت پدافند غیرعامل هم اردستان دارد و از نظر مرکزیت ایران یک ظرفیت برای اردستان است و باید از آن استفاده کرد.

طباطبائی نژاد خاطرنشان کرد: یک ظرفیت اقتصادی بزرگی هم که اردستان دارد و آن نیروی سرمایه دار از نظر مالی و استعدادی است که باید ازآن کمال استفاده را کرد.

وی در ادامه بزرگترین چالش اردستان را حاشیه های ذهنی و سیاسی و اجتماعی اعلام کرد و افزود:این باعث می شود بیشتر از آنکه در متن قرار بگیریم بیشتر در خاکی های کنار جاده حرکت کنیم و گردو خاک بخوریم تا از مسیر استفاده کنیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه مشکلات منطقه زیاد نیست ولی متاسفانه در حاشیه،خاکی ها و شانه جاده حرکت می کنیم خاطرنشان کرد: اگر همدل و هم فکر وهمراه باشیم و بخواهیم کار کنیم، اهل تعامل باشیم، هم نیروی مستعدی داریم هم ظرفیت اقتصادی خوبی داریم.

طباطبائی نژاد تصریح کرد: احساسم این است فرهنگ اردستان باید تغییر کند و از حاشیه خارج شویم و واقعیت این است که خیلی حرفها باعث کندی کارها می شود.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در زمینه اقتصادی موفق باشیم باید علت حضور کارخانجات و موفقیت بعضی آنها را در منطقه بررسی کینم اظهار کرد: اگر بتوانیم شرایط مساعد و مزیت هایی را برای حضور و همچنین ادامه فعالیت کارخانه ها از جمله همراهی ادارات و معافیت مالیاتی را فراهم کنیم موفق هستیم.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه نگاه ما ایجاد اشتغال و تسهیل حضور سرمایه گذاران است تصریح کرد: کمیته استقبال از سرمایه گذاران را از مجموعه افراد موثر در شهر ایجاد خواهیم کرد.