جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

کارگروه انسداد مبادی بی سوادی در اردستان تشکیل می شود

کارگروه انسداد مبادی بی سوادی در اردستان تشکیل می شود واز وظایف این کارگروه شناسایی بیسوادان و فراهم آوردن امکانات تحصیل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان گفت: کارگروه انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان تشکیل می شود.

علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی سوادآموزی اردستان در محل فرمانداری این شهرستان با بیانه اینکه موضوع بیسوادی از مواردی است که از ابتدای پیروزی انقلاب به آن پرداخته شده و از اقدامات موثر نظام محسوب می شود اظهار کرد: ۹۷درصد جمعیت شهرستان باسواد هستند ولی پیش بینی می شود بین ۵۰۰تا ۶۰۰نفر واجد شرایط نهضت سوادآموزی باشند.

وی با بیان اینکه از نظر باسوادی جزء ۱۷ منطقه سبز در استان اصفهان قرار داریم تصریح کرد: فعالیت های سواد اموزی در سه دوره کلاس سوادآموزی، دوره انتقال و دوره تحکیم تعریف شده است.

فرماندار اردستان بر لزوم تشکیل کارگروه انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان تاکید و تصریح کرد: از وظایف این کارگروه شناسایی بیسوادان و فراهم آوردن امکانات تحصیل می باشد.

غیور خواستار همکاری دستگاه های مرتبط در زمینه شناسایی تعداد دقیق بیسوادان شهرستان شد و افزود: همچنین باید زمینه تحصیل دانش آموزان در روستاها فراهم شود.

انتهای پیام / کد خبر16328

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار