پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

پذیرایی ۶مرکز اسکان از مسافرین در ایام تابستان در شهرستان اردستان

۶مرکز جهت اسکان مسافرین در ایام تابستان در شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان گفت: ۶مرکز جهت اسکان مسافرین در ایام تابستان در شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است.

علیرضا غیور امروز ظهر در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر اردستان در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۱۱۰۰مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۵۲ واحد رستوران و فروشگاه های بین راهی در شهرستان اردستان فعال است اظهار کرد: اکیپ مشترک بازرسی و نظارت بر رستوران ها و مراکز بین راهی تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان اردستان ۲ اقامتگاه بوم گردی که معادل هتل های ۲ستاره هستند وجود دارد تصریح کرد: رویکرد اقامتگاه های بوم گردی حفظ محیط زیست، طبیعت گردی، حفظ جاذبه های روستایی و شهرهای کوچک و همچنین برگزاری تورهای کمتر از یک روز داخل شهرستان می باشد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هدف از ایجاد اقامتگاه های بوم گردی رونق گردشگری برای اهداف گردشگری ناشناخته است تصریح کرد: موافقت اولیه ایجاد ۴مرکز اقامتگاه بوم گردی صادر شده است و از طریق بنیاد کارآفرینی امید و به درخواست متقاضی مبلغ ۱میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای برای ایجا اقامتگاه های بوم گردی پرداخت می شود.

غیور با بیان اینکه طرح خانه مسافر در شهرستان ایجاد خواهد شد خاطرنشان کرد:همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه نسخ خطی در موزه مردم شناسی زواره افتتاح می شود.

انتهای پیام / کد خبر16462

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار