صبح اردستان

انتقاد فرماندار اردستان از واگذاری دوهفته ای سالن ورزشی ارشاد جهت نمایشگاه پاییزه

کدخبر: 18539
شهریور ۲۴, ۱۳۹۵ در ساعت ۵:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر،  فرماندار شهرستان اردستان اظهار کرد: نباید سالن ورزشی ارشاد بدون هماهنگی با مدیریت دستگاه اجرایی شهرستان صرفا جهت درآمد زایی برای نمایشگاه تحویل می شد.

علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت: متاسفانه عدم وجود شور و نشاط در بین جوانان شهرستان مشاهده می شود که باید مسئولان به سمت ایجاد فضای با نشاط در جامعه قدم بردارندو اگر این روند ادامه پیدا کند معضلات اجتماعی در شهرستان گسترش خواهد یافت .

فرماندار اردستان به بحث سرشماری نفوس مسکن اشاره کرد و از آموزش و پرورش خواست نسبت به توجیح دانش آموزان جهت اطلاع رسانی به خانواده ها و همکاری در شرکت در امر سرشماری اقدام نمایند.

وی همچنین از واگذاری ۲هفته ای سالن ورزشی ارشاد جهت برپائی نمایشگاه پائیزه بدون هماهنگی با مدیریت شهرستان انتقادکرد و افزود: نبایستی جوانان را حتی  یک روز هم از امکانات ورزشی محروم کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی امروز شهرستان وجود طلاق می باشد تصریح کرد: عدم پای بندی به زندگی متاسفانه از دغدغه های اصلی مسئولین و خانواده هاست که شورای آموزش و پرورش بایستی در جهت کاهش آن برنامه ریزی نماید.

شروع سال تحصیلی در اردستان با ۴۳۰۰دانش آموز

رئیس آموزش وپرورش اردستان در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری گفت: امسال با برنامه ریزی انجام شده و با استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان کمبود نیروی انسانی در مقاطع مختلف آموزشی نداریم.

سیدجلال الدین ضیائی با بیان اینکه از مهرماه تعداد ۴۳۰۰دانش آموز در مقاطع مختلف آموزشی در ۶۱ مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد.تصریح کرد: تعمیر و بهسازی ۸واحد آموزشی در مدیریت آموزش و پرورش  با صرف اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و  ۵۰۰میلیون ریال توسط خیرین این مدارس تعمیر و بهسازی شده است.

وی خواستار دقت و نظارت کافی بر انتخاب سرویس حمل و نقل مدارس شد و گفت: این کار حتماً با هماهنگی اماکن نیروی انتظامی صورت گیرد.