صبح اردستان

زکات کار شما آبادانی شهر و روستای محل تولدتان است

کدخبر: 20971
بهمن ۱۵, ۱۳۹۵ در ساعت ۱۱:۳۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان،به نقل از پایگاه خبری اردستان نیوز، اردستانی‌های مقیم تهران صبح جمعه به دعوت حجت‌الاسلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد، نماینده مردم اردستان میزبان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مهدیه تهران‌پارس بودند.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از فعالان اقتصادی بخش خصوصی اردستان و مقامات لشکری و کشوری اهل اردستان تشکیل شد نماینده مردم اردستان هدف از برگزاری این نشست را یافتن راه حل هایی برای برون رفت از وضعیت نامناسب بیکاری اردستان اعلام کرد.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ، سید ابوالفضل رضوی معاون امور توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور، جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از مقامات کشوری و استانی استان اصفهان به همراه جمع زیادی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی اردستان حضور داشتند.

در این نشست راه‌های ایجاد و توسعه اشتغال در اردستان با وجود ظرفیت های قانونی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

پیشنهاد لاریجانی به اردستانی‌های مقیم تهران

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع اردستانی‌های مقیم تهران گفت:‌ زکات کار شما ، آبادانی شهر و روستای محل تولدتان است شما مطالعات را انجام دهید و ما هم از آبادانی شما در مجلس حمایت می کنیم.

علی لاریجانی در همایش اردستانی های مقیم تهران پیشنهاد داد: طرح های مدون شهری و روستایی خود را برای استفاده از امتیازات پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه ارائه دهید.

وی یادآور شد:‌ اردستان از ظرفیت انسانی خوبی در سطوح مختلف اجرایی و نظارتی و مدیریت کشور برخوردار است و بسیاری از چهره های ملی و استانی از ظرفیت های انسانی خوب اردستان است که این مسئله خود کمک خوبی برای آبادانی بیشتر اردستان است.