صبح اردستان

درس انقلابی را باید از پیشگامان انقلاب اسلامی یاد گرفت

کدخبر: 21114
بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ در ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان اظهار کرد: دانش آموزان و نسل جوان باید قدردان جانبازان انقلاب اسلامی باشند و متوجه باشندانقلاب اسلامی به این راحتی ها بدست نیامده است.

حجت الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی اردستان گفت: مسئولان باید بدانند پیشگامانی که برای این انقلاب هزینه کردند نباید  جلسه آنها به این کم رنگی برگزار شود.

وی با بیان اینکه هزینه این انقلاب مجاهدتها، رشادتها، ایثارگریها و صبر و شکیبایی است که بخشی از آن را این پیشگامان نستوه بدست آورده اند تصریح کرد: یکی از جلساتی که در دهه فجر باید برگزار شود همین تجلیل از پیشگامان انقلاب است ولی در واقع کم قدر دان ترین جلسات  بوده و جای مسئولان بالا رتبه و کار گزار جامعه اسلامی خالی است.

حیدری تصریح کرد: حق این ثمره و ارمغانی که این عزیزان با مبارزات و انقلابی گریها و روشنگریها بدست آوردند نتیجه اش امروز بیداری اسلامی در جهان اسلام است و زمینه ظهورامام زمان(عج) را شکل داده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با بیان اینکه نسل جوان و نسل چهارم انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان هستند تصریح کرد: درس انقلابی بودن، انقلابی شدن و انقلابی ماندن را باید از این پیشگامان یاد گرفت.

وی تاکید کرد: متولیان نظام انقلاب اسلامی باید خاطرات پیشگامان انقلاب اسلامی را  با بهترین شکل  به نسل جدید انتقال دهند چه از ابزار هنر، شعر، کتاب که نسل چهارم انقلاب نیازمند آن است.

این مسئول با بیان اینکه پیشگامان شاید از نظر جسمی امروز پیران انقلاب نام بگیرند تصریح کرد: ولی از نظر روحی  افرادی بالنده هستندچرا که یک نظام مستکبر و دیکتاتور را که در واقع نوکری آمریکا در خاور میانه  بود را به زیر کشاندند.

کارشناس مسائل مذهبی ارمغان این پیشگامان نظام اسلامی را عزت، شکوهمندی، استقلال و سربلندی ایران دانست که این عزیزان کسب کرده اند و افزود: اگر نبود صبر و استقامت این پیشگامان در آن زمان و شرایط سختی که تحمل کرده اند امروز این امنیت وجود نداشت.

وی با بیان اینکه این امنیت و آسایشی که امروز ما داریم به خاطر مقاومت، صبر و شکیبایی پیشگامان انقلاب است تصریح کرد: پس دانش آموزان و دانشجویان باید این پرچم را کوبنده و بالنده  به دوش بگیرید و این ارمغان و موهبت خداوندی را سکان دار باشند.

حیدری رمز سکان داری و بقای این انقلاب را همان درسهای پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پیروزی آن عزیزان ریشه در دین و دینداری داشت و برای حمایت از دین و دفاع از اهل و بیت آمده بودند.

حجت الاسلام حیدری  گفت: همانطور که امام راحل فروپاشی  نظام سوسیالیست را وعده داده بودند و تحقق یافت به زودی شاهد فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب هم خواهیم بود.

شهرستان اردستان همچون مرکز استان ممتاز بوده است

جانباز دوران انقلاب اسلامی ۵۷ در ادامه جلسه اظهار کرد: شهرستان اردستان همچون مرکز استان اصفهان ممتاز بود و دلیل آنهم دانشجویان ممتاز و تاثیر گذار و نقش فعال  و چشم گیر روحانیونی که در منطقه اردستان بودند.

سید ولی الله صمیمی گفت:خاطرات آن روز را می توان همان وحدت مثال زدنی  و انقلابی مردم دانست که به دست حضرت امام راحل شکل گرفته بود و نهایتا به نتیجه قطعی هم رسید.

وی با بیان اینکه کسانی دیگر از اصحاب امام در بین روحانیون و یا شخصیت های سیاسی غیر روحانی با این اندیشه که انقلاب را شکل دهند وجود داشت اما هر کدام در میانه راه موفق نشدند و نهایتا به دست حضرت امام این انقلاب به پیروزی نهایی رسید.

صمیمی با بیان اینکه اراده پولادین و آهنین حضرت امام و اتکالی که به  حضرت حق داشتند باعث شد این نقطه عطف به نتیجه برسد و سرنوشت این مردم را در ان مقطع دگرگون کند و امروز ما وارث خون شهیدان آن حرکت عظیم هستیم.