صبح اردستان

افتتاح دو طرح بیمارستانی در اردستان

کدخبر: 21145
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵ در ساعت ۲:۰۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی روستای شهراب با زیر بنای یکصد و ۹۰متر مربع افتتاح شد.

محمد علی گلی ظهر امروز در آیین افتتاح اورژانس پیش بیمارستانی روستای شهراب گفت:  این اورژانس با توجه به محدودیتی که در بخش علیا از نظر خدمات دهی پزشکی وجود داشته است پیش بینی شده است.

وی افزود: ساختمان پیش بیمارستانی روستای شهراب با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

گلی با بیان اینکه این اورژانس به منظور محوطه سازی و بحث انرژی ساختمان حدود ۵۰۰میلیون ریال هزینه داشته است تصریح کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای تجهیزات داخل ساختمان اورژانس هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان همچنین افزودبرای این اورژانس پیش بیمارستانی نیز یکدستگاه آمبولانس بنز با تجهیزات کامل داخل خودرو با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

وی همچنین افزود: امروز ساختمان بخش کودک در بیمارستان شهید بهشتی اردستان با وسعت پانصد و ۷۰ متر مربع توسط خیرین به نام زنده یاد سیانکی ساخته شده  و مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته که به بهره برداری رسید.

گلی با بیان اینکه تجهیزات کامل پزشکی برای این بخش تهیه شده تصریح کرد: مبلغ دو میلیارد ریال  برای تجهیزات هزینه شده که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تامین شده است.

این دو افتتاحیه با حضورمسئولان شهرستانی و غفورراستین مسئول اورژانس استان اصفهان و سید رضا عقدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افتتاح شد.