جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون سیاسی استانداری اصفهان:

رژیم عربستان از انسانیت به دور است

عقدایی گفت: عده ای با چهره های موجه و انقلابی در تریبونهای مختلف صحبتهایی می کنند که توقع از آنان نمی رود و با رسانه های بیگانه همنوا می شوند.، رژیم عربستان از انسانیت به دور است و بعضی ها با انها همنوا می شوند.

به گزارش صبح اردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: با وجود دولت و نظام عدل اسلامی شاهد پیشرفت های خوبی هستیم و کاستی ها هم باید برطرف شود.

سید رضا عقدایی عصر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات اداره ارشاد گفت: اطمینان دارم زمانی که عمران و اقتصاد در کشور خوب شود مشکلات  و معظلات اجتماعی مثل طلاق و اشتغال  رفع خواهد شد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید اقداماتی بسیار خوبی صورت گرفته است که امروز شاهد چند طرح از این نوع فعالیتها در اردستان و کل استان بوده ایم.

عقدایی با بیان اینکه افرادی بوده اند که به فکر آبادی شهر خود بوده اند تصریح کرد: شهرستان اردستان به خاطر اشتغال رشد منفی دارد که برای این کار ایجاد کارگاهها و کارخانه ها لازم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه اردستانیها از مدارک بالای علمی برخوردار هستند تصریح کرد: این خود یک نوع پتانسیلی است که می توان برای پیشرفت شهرستان از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امروزه امید در کشور پر رنگ است هر چند انحرافی از معیارها در دو دولت گذشته رخ داده است و دولت فعلی توانسته است با شعار اعتدال ۵۱ درصد آرای مردم را به خود اختصاص دهد و با استفاده از وزرای کار ازموده و با سابقه که جای اشتباه ندارند این امید را اجرایی کرده است.

عقدایی با بیان اینکه دولت با سیاستهایی صادرات نفت را به دو برابر رسانده است تصریح کرد: اقتصادی که رو به فرو پاشی بود رشد مثبت به خود گرفته  و در بخش سیاست هم تنش زدایی در دنیا با تیم قوی و تعامل با دنیا ایجاد شده هر چند برجام شاید قوی نبوده ولی ما را از آن وضع بین المللی در آورد.

معاون سیاسی استانداری با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری حتما باید حضور سرمایه گذار خارجی را داشته باشیم تصریح کرد: بارقه امید دمیده شده و این وضعیت تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: عده ای با چهره های موجه و انقلابی در تریبونهای مختلف صحبتهایی می کنند  که توقع از آنان نمی رود و با رسانه های بیگانه همنوا می شوند.، رژیم عربستان از انسانیت به دور است و بعضی ها با انها  همنوا می شوند.

عقدایی با بیان اینکه به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا دهید و همان وحدتی که مد نظرشان هست را اجرایی کنیدتصریح کرد:  کشور ما با چهار میلیون نفر جوان که دارد با ید با وحدت برای آنها اشتغال ایجاد کنیم که خدای ناخواسته جوامع بیکار لشکر ناخواسته اغتشاش نشوند.

انتهای پیام / کد خبر21156

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار