جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اصفهان:

یاد شهدا انسانها را زنده نگه داشته است

طباطبایی نژاد گفت: درست است که شهدا از دنیا رفته اند و می گوییم چرا زنده هستند به جهت اینکه حرکتشان برای خدا بوده و در واقع فقط از دنیا رفته اند ولی یادشان انسانها را هم زنده نگه داشته است.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اصفهان اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی اگر امروز با ما سر جنگ دارد و دشمنی می کند به منظور انرژی هسته ای نیست بلکه می خواهند دین ما را بگیرند.

آیت اله سید یوسف طبا طبایی نژاد امشب در یادواره شهدای روستای نیسیان در محل حسینیه این روستا گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری مرتب داد می زند این است که ما چشم بینا داشته باشیم نه اینکه بعضی ها بگویند این انقلاب چه کرده چرا چون آن دید و بصیرت را ندارند.

وی افزود: درست است که شهدا از دنیا رفته اند و می گوییم چرا زنده هستند به جهت اینکه حرکتشان برای خدا بوده و در واقع فقط از دنیا رفته اند ولی یادشان انسانها را هم زنده نگه داشته است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه۲۲بهمن به برکت خون شهدای قبل از انقلاب است تصریح کرد: این دشمنان کافر حربی هستند و آنها در حال جنگ با ماهستند و نباید با آنها رابطه داشت.

آیت اله طبا طبایی نژاد با بیان اینکه همین جلسه و یاد شهدا جوانانی بوجود آورده که از جوانان اول انقلاب بهترند تصریح کرد: دشمن از این معنویت و این شهدا می ترسد چون جوانان ما از این شهدا درس گرفته اند و دشمن جرات جنگ فیزیکی به هیچ وجه با ما را ندارد.

عضو شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه حرفهایی که ترامپ می زند حرفهای بسیار ساده ای است وخیلی کوچک است تصریح کرد: آنها با توجه به آیات قرآن در دلشان کینه ای بزرگتر از این سخنان دارند که رو نمی کنند.

وی افزود: وقتی به سخنان حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری  در خصوص ارتباط با دشمنان و خارجی ها دقت می کنیم می بینیم که تماما طبق آیات قرآن زده شده است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه ترامپ گفته اگر ایرانی ها با ماباشند کاری با آنها ندارنیم تصریح کرد: یعنی اینکه ما زیر بار کافر برویم و در دین ما وجود دارد که حتی یک مسلمان نباید زیر بار کافر برود.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: اگر از شهدا درس بگیریم می بینید  که می گویند ما رفتیم که شما بیدار شوید و هوشیار و زنده بمانید و نمونه آن مدافعان حرم هستند، جوانی که نه انقلاب را دیده و به تازگی ازدواج کرده برای دفاع از حرم در صف می ایستد.

آیت اله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما اگر ریزش داریم رویش هم داریم منظورشان همین مدافعان حرم هستند که در پاسخ گریه مادر می گوید  مادر گریه هایت دلم را لرزاند ولی دین من را نمی تواند بلرزاند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز درراس نظام اسلامی رهبری عادل و مدبر وجود دارد که این از نعمتهای انقلاب است تصریح کرد: چون مقام معظم رهبری تکیه بر خدا دارد از هیچکس نمی ترسد.

وی گفت: شهادت این شهدا شاید برایمان غمناک باشد ولی از آنان خیلی استفاده می بریم که می بینید امروز اروپاییان این جرأت را از ایران گرفته که بر علیه رئیس جمهورشان شعار می دهند.

انتهای پیام / کد خبر21161

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار