جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مردم چه گفتند/

راهپیمایان۲۲ بهمن اردستان چه گفتند

بدانند آنهایی که در سیاست کار می کنند این مردم ۳۸ سال انقلاب کرده و تا زنده هستند با دشمن خود رابطه نخواهند داشت و این ملت پای انقلابش ایستاده و پا عقب نخواهد کشید.

به گزارش صبح اردستان، مردم انقلابی شهر اردستان که نشان دادن در لحظه لحظه های انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷نقش بی بدیلی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ بار دیگر این حماسه را به منصه ظهور رسانده و با رهبر خود تجدید میثاق کردند و در این رابطه و  حاشیه راهپیمایی با تنی چند از مردم گفتگویی انجام شده که  پاسخ آنها به خبرنگار صبح اردستان را در زیر می خوانید.

فاطمه السادات یزدانی مادر شهید حمید رضا یزدانی اردستانی ساکن تهران که از تهران امروز در راهپیمایی شهر خود اردستان شرکت کرده است گفت:

 شهید من در میدان انقلاب تهران به دست مزدوران شاه به شهادت رسید و هر سال با هیئت محل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم و امسال در اردستان حضور پیدا کرده ام  و دوست داشتم با مردم اردستان در راهپیمایی حضور پیدا کنم.

ما همه فدائیان رهبر هستیم و گوش به فرمانیم و خدا لعنت کنه دولت آمریکا و اسرائیل  و داعش و آل سعود را.

به رهبر فرزانه انقلاب خدا سلامتی عطا فرماید  و سایه ایشان همیشه برقرار باد  و بنده خوشحالم که امروز با همشهریهای خودم در راهپیمایی شرکت کرده و عصا زنان با آنها همراهی می کنم و خود نیز بسیجی هستم.

عیسی شفیعی ریاست آموزش و پرورش اردستان

ما بر اساس وظیفه شرعی و اخلاقی و ایمانی خودمان در راهپیمایی شرکت کرده ایم  و با فراخوان کلیه فرهنگیان در اول وقت حضور داشته ایم و اکثر مدارس هم با خانواده ها شرکت کرده اند

استکبار بداندما به هیچ عنوان انقلابمان را رها نخواهیم کرد چون انقلاب به این سادگی به دست نیامده است که بخواهد به همین سادگی هم از بین برود و این راهپیمایی برگ زرینی خواهد بود بر تمام فعالیتهای مردم نجیب اردستان

حسن زارعی پاسدار بازنشسته

مردمی که دولت تشکیل داده و امروز ۳۸ سال پای این انقلابش ایستاده تا آخر هم خواهد ایستاد اما بعضی ها به قول رهبر انقلاب سرشان را زیر برف می کنند و با حضور در دانشگاهها می گویند مسئولان نظام جمهوری اسلامی نمی توانند مدیریت کنند و دشمن تراشی می کنند و ما می گوییم مرگ بر این زبانها و مرگ بر فتنه گرها و امروز ثابت شد مذاکره با آمریکا معنی ندارد چون  مقام معظم رهبری فرمودند و ثابت شد آمریکا هیچ وقت دوست ما نیست.

و بدانند آنهایی که در سیاست کار می کنند این مردم ۳۸ سال انقلاب کرده و تا زنده هستند با دشمن خود رابطه نخواهند داشت و این ملت پای انقلابش ایستاده و پا عقب نخواهد کشید.

حجت الاسلام منصور صابری کارشناس مسائل فرهنگی

ضمن تبریک این روز بزرگ و یاد ماندنی و تقدیر از این مردم انقلابی که لبیک گفتند به ندای رهبری  که مثل هر سال راه را روشن کردند و امروز قطعا مشت محکم دیگری به دهان یاوه گویان و رژیم آمریکا و رئیس جمهور آمریکا  خورده است.

این مردم در مسیر انقلاب و خون شهدا و رهبری بوده و از این پس هم خواهد بود  و کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری از نفس افتاده های نظام هستند و چشم امیدشان به نقطه های خیالی است  و چشم امیدشان به کدخداهای خیالی است بدانند  و ببینند این حضور مردم را و شعار مرگ بر آمریکا یعنی حرفی است که با مسئولان دارند و به هیچ عنوان رابطه و توافق با آمریکا را قبول نداریم و زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

 

انتهای پیام / کد خبر21237

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار