صبح اردستان

معاشرت برتر از توصیه های اسلام است

کدخبر: 21247
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵ در ساعت ۱۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: جامعه ای که در آن زندگی می کنیم باید از نظر اخلاقی کامل و جامع باشد و در آن اختلافات اخلاقی جایی نداشته باشد.

حجت الاسلام مرادی صبح امروزدر مراسم شهادت حضرت زهرا(س) که توسط هیئت ثامن الحجج کارکنان دولت در سالن امامزاده موسی علیه السلام برگزارشد گفت: آنچه که  جامعه را به تکامل می رساند سیره نبوی و موارد اخلاقی است که بایدبه آن توجه کرد.

وی افزود: آنچه که قرآن توجیه می کند و خداوند هم امر می کند به این خوبیها، عدالت است که باید در جامعه وجود داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه در جامعه اسلامی با انصاف و تعامل زندگی کنیم تصریح کرد: همانطور که خداوند می فرماید در این زمینه معاشرت برتر از توصیه های اسلام است.

این کارشناس مسائل مذهبی همچنین تصریح کرد: ورود حضرت امام راحل به ایران باعث خوشحالی مردم و عامل سرور مردم نیز شد و در واقع ستون وحدت بودند.

حجت الاسلام مرادی افزود: شخصی که خوب باشد در زمان فوتش هم مردم نگران می شوند همانطور که حضرت امام این شخصیت بارز انقلابی در زمان فوتشان خیل عظیم مردم از مذاهب مختلف جهان گریستند.

وی تاکید کرد: افرادی هم که در بین مردم منفور بوده  و وجود آنها باعث نارضایتی بود مثل شاه پهلوی که وجودش باعث زجر مردم بود در زمان فوتش همه خوشحال شدند.