صبح اردستان

توهین به شهدای مدافع حرم نشأت گرفته از تفکر اسلام سکولار است

کدخبر: 22790
خرداد ۶, ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۲۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری/ مدتی هست اهانت به شهدای مدافع حرم درکشور هم در فضای مجازی وهم حقیقی درحال ترویج هست و مهمترین هدف از اهانت ها را میتوان شکستن حرمت شهدا وازبین بردن قداست شهید وهمچنین ازبین بردن روحیه شهادت طلبی در جامعه دانست.

ترویج تفکر ضد مقاومت وجهاد که متاسفانه در سند ذلت بار وننگین ۲۰۳۰ نیز با حذف دروس مربوط به ایثار وشهادت مطرح شده  و مقام معظم رهبری نیز درسخنرانی اخیرشان بدان اشاره فرمودند،درهمین راستاست.

راستی چرا عده ای با فرهنگ شهادت مخالفند؟ شاید به دلیل آن است که تفکرشان می گوید دنیا دنیای مذاکره است نه موشک، شاید قائل هستند که حتی با داعش هم میتوان ازراه مذاکره وارد شویم و شاید اعتقاد دارند زمان دفاع مقدس هم می شد با صدام پای میز مذاکره نشست واگر هم قسمتی از خاک کشور را میخواست به اومیدادیم ولی جنگ نمی شد بهتر بود؟

تفکری می گوید اگر کشور امارات چند صباحی دیگر تهدید کرد که جزایر سه گانه را تحویل دهید و گر نه جنگ می شود عده ای قبول می کنند تا ازاین طریق سایه جنگ را از سر کشور دور کنند.

توهین به شهدای مدافع حرم نشأت گرفته از تفکر اسلام سکولار است چرا که اگروقتی دراصفهان به شهدای مدافع حرم توهین شد  یک نفر درهمان جلسه اعتراض کرده بود در جای دیگر شاهد این توهین ها نبودیم.

کسانی که باعلم و آگاهی به شهدای مدافع حرم و به نیت شهدا جسارت میکنند همان داعشی های وطنی هستند که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ خیانت و جسارتی فروگذار نمی کنند و ما ازخانواده معظم شهدا بالاَخص شهدای مدافع حرم شرمنده ایم که درمقابل یاوه گویی عده ای معلوم الحال سکوت میکنیم.

شرمنده ایم که شما فرزندان خود را فداکردید تا امنیت دراین کشور حاکم شود، تاجنگ از مرزهای این کشور دور شود و حال عده ای این امنیت را به خود نسبت دهند و بگویند ما که آمدیم سایه جنگ برطرف شد.

ملت غیور ایران این را بدانیم که اگر خدای ناخواسته دشمن تعرضی به خاک این کشور کرد اولین مدافعان این کشورکسانی هستندکه با تفکر و روحیه شهادت طلبی و ایثار ومقاومت آشنا هستند و اولین کسانی که یا تسلیم میشوند و یا به صورت ذلت بار فرار می کنند کسانی هستند که اکنون مخالف جریان مقاومت و جهاد هستند.