پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

آمریکایی ها دزدان سرگردنه و جانی قرن هستند

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه آمریکایی ها دزدان سر گردنه و جانی قرن هستند، تصریح کرد: ولی آنچه که ما را در برابر هجمه های دشمن حفظ کرده توکل به خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع گفت: حضرت امام خمینی (ره) روز ۱۳ خرداد ۴۲ در سخنرانی خود علیه  دستگاه حاکم سخنرانی کرده و آنها را با آمریکا در یک ردیف خواند.

حجت الاسلام حسن دهشیری انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین رهبر کبیر انقلاب اسلامی را یکی از رویدادهای مهم این ایام  دانست  که ۲۸ سال توانسته سکان دار کشتی انقلاب اسلامی باشد.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از رحلت حضرت امام خمینی توانسته کشور را از فتنه های فراوان عبور دهد، تصریح کرد: امروزشاهد هستیم که دنیا پیش از هر زمان روی سخنان اوحساب باز می کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر وقت موضع می گیرد دشمن به خود می آید، افزود: دشمن با تمام هجمه ای که انجام داده راه به جایی نبرده و همه اینها به خاطر ابهت مقام معظم رهبری است.

دهشیری گفت: امروزه وظیفه داریم بیش از هر زمان از امام راحل تجلیل کرده  و در جلساتی که به همین منظور برنامه ریزی شده شرکت کنیم.

امام جمعه اردستان اظهار کرد: اطرافمان را آتش و خون فرا گرفته و  دشمنان در حال فتنه گری هستند، لذا می بینیم که  رهبر بحرین را به اسارت برده، شهدا را مخفیانه به خاک می سپارند و در آتش بمب های آل سعود می سوزند و کسی صدایش در نمی آید.

وی تاکید کرد: آمریکا به موجب اینکه برای خود جای پایی باز کند در سوریه،عراق و کشورهای مسلمان هر روز درگیری درست می کنند و به بهانه های مختلف نیز ایران را تحریم می کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه آمریکایی ها  دزدان سر گردنه و جانی قرن هستند، تصریح کرد:  ولی آنچه که ما را در برابر هجمه های دشمن حفظ کرده  توکل به خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به انتخابات گذشته و حضور پرشور دهها میلیوونی مردم  و تایید شورای نگهبان گفت: چه زیباست کسانی که رأی نیاوردن و به نتیجه انتخابات صحه گذاشته و اردو کشی خیابانی نکردند.

وی تاکید کرد: شوراها سعی کنند منشا خدمات ارزنده برای شهر بوده و شورای قبلی در فرصت باقی مانده حرکتشان را به روز داشته باشند.

دهشیری به مسئولان توصیه کرد: همه ما باید زمینه ساز رفاه، آرامش، فعالیت و نشاط افراد جامعه بویژه جوانان بوده تا پویا و با تحرک در میدان حاضر شوند زیرااگر جوانها را از دست بدهیم و بی توجه باشیم سر از کارهای خلاف در می آورند.

امام جمعه اردستان برنامه ریزی  برای حضور در برنامه های ورزشی جوانان را لازم دانسته و گفت: تعطیلی استخر شنای شهر اردستان موجب جلوگیری ورزش جوانان و حتی افراد مسن شده و چرا استخری که با این همه هزینه فعال شده باید بلاتکلیف بماند و مردم نیاز دارند و باید دید مشکل کار کجاست.

خطیب جمعه اردستان خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی  گفت: یکسال از عمر مجلس گذشته و مردم حق دارند بدانند نماینده ای که آنها انتخاب کردند  در یکسال گذشته چه فعالیت هایی داشته و بتواند مطالبات مردم را پاسخ دهد.

انتهای پیام / کد خبر22871

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار