جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

امام خامنه‌ای همیشه با تحقیق مسائل را مطرح می‌کنند/ غلط می‌کنند کسانی بخواهند خلاف منع ایشان عملی انجام دهند

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به سند ۲۰۳۰، گفت: فردی می‌گوید گزارش‌ها را اشتباه به ایشان داده‌اند؛ بنده در طول شناختی که از ایشان دارم ندیده‌ایم رهبر معظم انقلاب کار و صحبتی را بدون تحقیق انجام دهند؛ ایشان با لبخند پاسخ آن را دادند و گفتند گزارش صحیح به ما رسیده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل ازصاحب نیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بابیان اینکه ماه رمضان، مضمار برای خلق است، گفت: ماه مبارک رمضان ماه مسابقه است، بندگان خوب خدا مسابقه را با اطاعت از خدا شروع می‌کنند تا به رضوان و رضایت الهی دست پیدا کنند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به فرمایش مولای متقیان که فرمودند برخی فقط گرسنگی و تشنگی ماه مبارک رمضان را می‌چشند و بهره دیگری از آن نمی‌برند، اظهار کرد: باید خود را همواره در محضر خدا بدانیم و از این ماه مبارک و عظیم خوب بهره ببریم، یادمان باشد در این ماه مهمان چه کسی هستیم و آداب آن را به‌درستی انجام دهیم.

وی بابیان اینکه در امتحان‌های الهی حد و عیار خود را بالا ببرید، گفت: امتحان‌های الهی مایه رشد آدمی است؛ انسان باید شکرگذار آن چیزی که از سوی خدا داده می‌شود باشد.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به فرمایشی از پیامبر عظیم‌الشأن (ص)، اظهار کرد: روزه ماه مبارک رمضان چهره شیطان را از شدت عصبانیت سیاه می‌کند، صدقه دادن کمر شیطان را می‌شکند، دوست داشتن خدا و مواظبت بر عمل صالح رگ نخاع شیطان را قطع کرده و توبه کردن بند پشت پای شیطان را از بین می‌برد.

* هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مانع ناامنی‌ها است

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به حادثه تروریستی روزهای گذشته که در تهران به وقوع پیوست، گفت: این جنایت را به همه امت اسلامی و به‌ویژه خانواده شهدای این حادثه تلخ تسلیت عرض می‌کنیم؛ کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است البته کشورهایی هم که خود را کشورهای مجهز می‌دانند درونشان حوادث تروریستی اتفاق می‌افتد، اما در ایران اسلامی به دلیل لطف خدا، عنایت امام زمان (عج)، هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی رخداد این حوادث بسیار ناچیز است.

وی بابیان اینکه در ایام انتخابات برخی سخنرانی‌ها با مزه بی‌دینی مطرح شد، خاطرنشان کرد: گفته می‌شد چرا نیروهای ما می‌روند در جبهه مقاومت با سلفی‌های تکفیری‌ می‌جنگند؛ خوب شما بروید با آن‌ها مذاکره کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بابیان اینکه ملت ما در هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر شجاعتشان را به رخ جهانیان کشیده‌اند، گفت: مردم امت اسلامی ایران از تهدیدهای دشمن هرگز نمی‌هراسند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به میلاد بابرکت کریم اهل‌بیت (س) امام حسن مجتبی (ع)، خاطرنشان کرد: هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان فردا همزمان با میلاد ایشان آغاز می‌شود پس باد آن‌ها باشید و برای رضای خدا از دیگران دست‌گیری کنید.

* موضع صریح رهبر معظم انقلاب در قبال سند ۲۰۳۰

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰، گفت: فردی می‌گوید گزارش‌ها را اشتباه به ایشان داده‌اند؛ بنده با شناختی که از ایشان دارم ندیده‌ایم رهبر معظم انقلاب کار و صحبتی را بدون تحقیق انجام دهند؛ ایشان با لبخند پاسخ آن را دادند و گفتند گزارش صحیح به ما رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، گفت: چرا در کشور ما که اسناد بالادستی قرآن و کلام عترت وجود دارد باید در یونسکو برای ما برنامه نوشته شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: وقتی رهبری کاری را منع می‌کنند، غلط می‌کند کسی آن را انجام دهد.

انتهای پیام / کد خبر22961

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار