پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

دانشگاه پیام نور اردستان عمده فعالیتهایش فرهنگی است

ایرج پور با اشاره به اینکه خیلی مهم است تا مباحث فرهنگی را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اردستان منش و روشش فعالیتهای فرهنگی بوده و این برنامه ها بیشترمورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش صبح اردستان، رئیس دانشگاه پیام نور اردستان شامگاه چهارشنبه در جلسه «میزبان فرشتگان آسمانی» در محل این دانشگاه اظهارکرد: بسیار مهم است تا انسان در ماه مهمانی خداوند همه افراد را به ویژه کسانی که کمتر مورد لطف جامعه قرار می گیرند را مورد لطف قرار دهد.

محمد ابراهیم ایرج پورگفت: دانشگاه پیام نور اردستان برای سال دوم است که در ماه رمضان میزبان فرشتگان آسمانی و کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرستی بوده که در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه این رویه در سالهای بعد هم ادامه دارد، تصریح کرد: هربار که میزبان این فرشتگان هستیم خودمان بیشتر مورد تأثیر قرار می گیریم.

ایرج پور ضمن ابراز تشکر از مسئولان و مربیان پرتلاش بهزیستی که توان و قدرت بسیار زیادی را وقت این کودکان می کنند از اصحاب رسانه شهرستان اردستان بایت پوشش این چنین مراسم معنوی تشکر کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان تاکید کرد: به منظور اینکه کودکان اعتماد به نفسی پیدا کرده باشند با حضور آنها در جایگاه مسابقاتی را در قالب شعر و برنامه های قرآنی اجرا و به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهداء می شود.

وی با اشاره به اینکه خیلی مهم است تا مباحث فرهنگی را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اردستان  منش و روشش فعالیتهای فرهنگی بوده  و این برنامه ها بیشترمورد توجه قرار می گیرد.

ایرج پور همچنین در خصوص برگزاری کارگاههای ازدواج و خانواده گفت: اینگونه برنامه ها جایی تدریس نمی شود ولی ما این دوره ها و کلاسها را برگزار کرده و از این قبیل برنامه ها ادامه دار خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان از برنامه های  اجرا شده و در دست اجرا برای همکاران و خانواده آنها را کوه پیمایی، ضیافت افطاری، پیاده روی و بازدید از مناطق دیدنی مختلف و تماشای فیلمهای فرهنگی دانست که منجر به همدلی و همگرایی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان تاکید کرد: هزینه برگزاری و میزبانی از فرشتگان آسمانی توسط همکاران و به صورت خودجوش انجام می شود و دانشگاه در این رابطه هزینه ای را متحمل نمی شود.

توزیع بن بین مددجویان بهزیستی اردستان

رئیس اداره بهزیستی اردستان در ادامه جلسه گفت: اردستان دارای چهار مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست بوده که در حال حاضر ۴۷ کودک در آن نگهداری می شود.

محمد علی مطلب زاده مراکز علی بن ابی طالب زواره، توانبخشی کوثر کچو مثقال، رسالت اردستان و شقایق زواره را نام برد که به صورت شبانه روزی و با هزینه های خیران و مردم تامین می شود.

مطلب زاده با بیان اینکه این کودکان به دلیل بی سرپرستی و یا بد سرپرستی  و با حکم دادگاه حزانت آنها  به بهزیستی واگذار شده، تصریح کرد: بهزیستی برای هر نفر بصورت یارانه ای مبلغی را در نظر گرفته است.

وی یادآور شد: امسال دو برنامه افطاری برای این کودکان داشته و همچنین توزیع بن بین ۴۰۰هزار تا ۷۰۰ هزار ریال بین مددجویان بهزیستی توزیع شده است.

انتهای پیام / کد خبر23162

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار