جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر عملیات سپاه اردستان:

بالابردن سطح توان رزمی بسیجیان از اهداف بسیج و سپاه است

سروان دهقانی در خصوص هدف از برگزاری آموزش تکمیلی بسیج گفت: بالا بردن سطح توان رزمی و آشنایی بسیجیان با جنگ افزارها و تاکتیک های رزمی از اهداف بسیج و سپا ه می باشد.

به گزارش صبح اردستان، مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: دوره آموزشی تکمیلی بسیج از تاریخ ۱۷ تیرماه در اردستان آغاز شده است.

سروان ابراهیم دهقانی گفت: دوره تکمیلی بسیج به مدت یکماه با آموزش های تئوری و همچنین اردوی ۱۵ روزه عملی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: عملیات سپاه اردستان مجری این دوره آموزشی بوده و این دوره مختص گردان های  بیت المقدس و اولویت اول شهر اردستان می باشد.

سروان دهقانی با بیان اینکه این دوره با حضور بسیجیان شهرستان اردستان انجام می شود، تصریح کرد: دوره تکمیلی که در حال برگزاری است با استعداد یک گروهان انجام می شود.

مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: آموزش تکمیلی در حال انجام  ضمن فراگیری آموزش های نظامی شامل نظام جمع، میدان تیر، راهپیمایی، کلاس های عملی، آشنایی با سلاح و جنگ افزار، کلاس های عقیدتی و آشنایی با عملیات روانی و جنگ نرم برای بسیجان برنامه ریزی شده است.

سروان دهقانی در خصوص هدف از برگزاری این دوره عنوان کرد: بالا بردن سطح توان رزمی و آشنایی بسیجیان با جنگ افزارها و تاکتیک های رزمی از اهداف بسیج و سپا ه می باشد.

انتهای پیام / کد خبر23517

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار