صبح اردستان

یک از ارکان مهم انقلاب اسلامی تاریخ جنگ هشت ساله است/ منافقان قصد داشتند سه روزه از مهران تا تهران را فتح کنند

کدخبر: 23837
مرداد ۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه سپاه اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران و اعلام آتش بس با عراق، منافقان  که در طول جنگ نقش ستون پنجم را داشتند به ایران حمله کردند.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل گفت: دشمنان با این نیت که نیروهای مردمی از جنگ خسته اند و در بین مردم دل زدگی پیش آمده، لذا با تمام قوا از غرب کشور وارد ایران شدند که سه روزه از مهران تا تهران را فتح کنند که موفق نشدند.

وی افزود: مردم ایران بسیار فهیم و غیرتمند هستند که با خبر دار شدن موضوع حمله منافقان همچون دفاع هشت ساله از جان مایه گذاشته و آماده نبرد شده و با پوشیدن لباس رزم جواب دندان شکنی به منافقان دادند.

فخرل با بیان اینکه ملت ایران در هر نقطه حساسی انقلاب خود را دوست داشته و پشت سر ولایت حرکت می کنند، تصریح کرد: ملت ایران به آرمانهای انقلاب نیز هم پایبند بوده و تا آخر آن را ادامه می دهند.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: دشمنان نظام نمی توانند به راحتی خط فکری مردم  ما را جابه جا و تغییر دهند و هر چند در زمانهای متفاوتی حرکاتی را از دشمنان می بینیم اما نقشه های آنها همچون کف روی آب  خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به استواری مردم افزود: مردم ایران همچون دریای خروشان بوده و به شهدای خود پایبند هستند و تا الان انقلاب به حضور مردم در میدان حفظ شده و به دست صاحب اصلی خود نیزخواهد رسید و معجزات انقلابی همیشه یاور انقلاب بوده و آن را نجات خواهد داد.

فخرل یادآوری کرد: اعزام راهیان نور غرب کشور هم به زودی شروع می شود و سپاه اردستان هم اعزام برای مردم و بسیجیان دارد تا مردم ما از آن مناطق هم آشنایی پیدا کنند و با دلاوریهای رزمندگان آشنا شوند.

فرمانده سپاه اردستان یک از ارکان مهم انقلاب اسلامی را تاریخ جنگ هشت ساله ذکر کرد و افزود: جنگ هشت ساله به دست قدرتمندانی که همه جوان و نوجوان بودند اداره شد و تکیه مسئولان ما هم باید به جوانان باشد.

وی گفت: جوانان مطمئن باشند که مسئولان به ظرفیت آنها آشنا بوده همچنان که دشمنان هم آگاه هستند و بدانید  دشمنان برای انحراف فکری جوانان نقشه هایی دارند و این جوانان باید بتوانند نقشه دشمنان را شناخته  و سطحی نگاه نکنند همچنان که بزرگی و عظمت خود را به راحتی از دست ندهند.

فخرل به جوانان تاکید کرد: شما می توانید در کنار بسیج با هوشیاری  و با تکیه بر ایمان به تمام سختیها و مشکلات فائق بیایید.

فرمانده سپاه اردستان اظهار کرد: مسئولان وقتی اعتماد به جوانان داشته باشند ماموریت انقلاببهتر پیش خواهد رفت و همانطور که جوانان انقلاب را ایجاد کردند البته پشت سر مرجع دینی الان هم این انقلاب به دست جوانان می تواند راه خود را ادامه دهد.