صبح اردستان

مدیران شهرستان جسارت تصمیم گیری داشته باشند

کدخبر: 23890
مرداد ۸, ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۰۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در فرمانداری و جلسه ساماندهی محور ترانزیت اردستان اظهار کرد: مدیران خود تصمیم سازی کنند  تا در مدیریت شهرستان تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: مدیران شهرستان نگاهشان کلان باشد تا به نفع شهرستان رقم بخورد و در موضوع محور ترانزیت کار کلانی طراحی و انجام شود.

وی افزود: مدیریت نابه جایی از طریق استان بر روی شهرستان ها وجود دارد و می خواهد در همه امور شهرستانها دخالت کند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: اینکه بخواهند در ریزترین مسائل شهرستان ها تصمیم بگیرند کار صحیحی نیست و این ما هستیم که در اینجا ساکن بوده و ریز کارها را می دانیم و استان برای کلیات تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این دخالت کردنها نمی گذارد کار جلو برود و از طرفی هم مدیران شهرستان احتیاط می کنند و برای هر موضوعی می خواهند از استان اجازه بگیرند، افزود: مدیران باید این جسارت را داشته باشند که خودشان تصمیم بگیرند؛ مدیرانی که در شهرستان اردستان فعالیت دارند جسارت تصمیم گیری داشته باشند.

طباطبایی نژاد همچنین یادآوری کرد: اگر مدیری جسارت نداشته باشد کار را عقب می اندازد و شاید کسی مرض و غرضی نداشته باشد اما چون جسارت ندارد موجب عدم پیشرفت کار می شود لذا باید با جسارت کامل و با نگاه کلی کلان و نه با نگاه تنگ نظرانه و بلکه با نگاه به نفع مردم از ظرفیت موجود به نفع مردم کار کرد.

گامهای توسعه را محکم بردارید

فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: جلسه ساماندهی محور ترانزیت هردوهفته یکبار با حضور نماینده برگزار خواهد شد  و مسائل و موضعات پیگیری خواهد شد.

علیرضا غیور گفت: یکی از همکاران فرمانداری برای موضوع  ساماندهی محور ترانزیت انتخاب می شود تا پیگیر موضوعات باشد.

وی افزود: برای اینکه کار شروع بشود باید حریم جاده مشخص شود که اداره راه و شهرسازی و راهداری نسبت به این مورد اقدام خواهند کرد.

غیور همچنین تاکید کرد: اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی نسبت به شناسایی املاک واگذار شده یا در حال واگذاری اقدام کند.

فرماندار اردستان همچنین تاکید کرد: شناسایی ظرفیتها که در تمام دستگاه ها موجود است می تواند در راه رسیدن به هدفمان کمک یار باشد و ظرفیتهای موجود زیادی هم داریم که مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی سعی داشته باشند کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند آن را اجرایی کنند و مشکلات اداری را ایجاد نکنید چرا که مشکلات به خودی خود مانع هستند.