پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

خبرنگاران در حفظ ارزشها نقش آفرین باشند

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه خبرنگاران با این مسئولیت سنگینی که به عهده گرفته اند باید درحفظ از ارزشها نقش آفرین باشند، افزود: راه توسعه شهرستان از ورود به مسائل فرهنگی با همراهی خبرنگاران امکان پذیر است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز درمراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری حرفه ای است که ویژگیها و شرایط خاص خود را دارد.

فرماندار اردستان گفت: خبرنگاران در هر برنامه و موضوعی که برای جامعه اتفاق می افتد حضور میدانی داشته و آنها هستند که با مشکلات و شرایط سخت  نسبت به مخابره خبر اقدام می کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه در سرتاسر دنیا جان خود را در معرض آسیب و خطر قرار می دهد تا نسبت به انعکاس اتفاق های دنیا اقدام کنند، لذا باید از تلاش آنها قدر دانی کرد.

غیوربا بیان اینکه خبرنگار تا به راستی و درستی یک خبر ایمان نداشته باشد نباید آن را مخابره کند، تصریح کرد: آنها باید ضمن تجزیه و تحلیل هر خبری نسبت به نشر آن اقدام کنند.

فرماندار اردستان  با اشاره به موضوع رعایت مبادله اخبار در حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاران باید در آزادترین شرایط نسبت به مبادلات اخبار اقدام کنند.

وی همچنین تاکید کرد: موضوع هایی که به عنوان اصولی ترین بخش خبر است باید رعایت شده و موازین و اصول اخلاقی خبرنگار مراعات شود.

غیور خاطرنشان کرد: افرادی که در حوزه خبرنگاری مشغول هستند جزء قابل اعتمادترین افراد جامعه محسوب می شوند و رضایت بخش است افرادی هم که در حوزه شهرستان فعالیت دارند  از نجیب ترین و شریف ترین افرادهستند.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه خبرنگاران با این مسیولیت سنگینی که به عهده گرفته اند باید درحفظ از ارزشها نقش آفرین باشند، افزود: راه توسعه شهرستان از ورود به مسائل فرهنگی امکان پذیر بوده به شرطی که خبرنگاران در این زمینه کمک حال باشند.

وی با بیان اینکه از مطالبه های خبرنگاران  که خیلی مهم هم بوده تعامل و همکاری ارگان ها و ادارات با آنها است، افزود: در دو سال گذشته این تعامل بهتر شده اما این تعامل می تواند در سطح بالاتری صورت گیرد.

غیورتصریح کرد: با توجه به اینکه شان خبرنگاران خیلی مهم است و باید این شأن حفظ شودتاکید کرد:  ضمن اینکه جامعه باید در زمینه شأن خبرنگاری تلاش کند باید خبرنگاران هم  در بالا بردن شأن خبرنگاری تلاش کنند.

انتهای پیام / کد خبر24102

مطالب مرتبط

  1. سینا

    با عرض سلام خدمت جنابعالی
    امیدوارم بیانات شما پشتوانه اجرایی هم داشته باشه واز آفت اصلی جامعه امروز که همانا شعار زدگی هست قدرت فاصله گرفتن را داشته باشه
    در ضمن یکی از مفاخر اردستان به نام آقای سید عباس سیاحی اکنون در بستر بیماری هستند وبی صبرانه مشتاق تجدید دیدار از دیارشان ولی متاسفانه به علت شرایط بیماری نیاز به شرایط ویژه جهت این سفر را دارند که امیدوارم با مساعدت جنابعالی مرتفع بشور

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار