شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

افتتاح پنج طرح عمرانی در اردستان

فرماندار اردستان گفت: پنج طرحی که امروز شاهد افتتاح بوده ایم همه برای رفاه حال مردم و تسریع در کارهای روز مره شهر و روستا بوده است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح هایی در اردستان اظهار کرد: طرح هایی که در هفته دولت در حال افتتاح بوده به لحاظ تکمیل شدن طرح های نیمه کاره سالهای گذشته بوده است.

فرماندار اردستان گفت: پنج طرحی که امروز شاهد افتتاح بوده ایم همه برای رفاه حال مردم و تسریع در کارهای روز مره شهر و روستا بوده است.

وی افزود: افتتاح طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت فاز دوم مسکن مهر شهر زواره به مساحت۱۹هزار و ۱۰۰مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر۴۶۵میلیون تومان انجام شده است.

غیور با بیان اینکه زیر سازی کوچه های شهرک شهید مدرس روستای سرابه به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر سازی شده، تصریح کرد:  آسفالت آن به مساحت هشت هزارمترمربع با صرف اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیون تومان انجام شده است.

فرماندار اردستان همچنین  افزود: افتتاح طرح آسفالت ورودی روستای کهنگ به متراژچهار هزار و ۳۰۰مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان اجرا شده و سالن چند منظوره ورزشی نیز کلنگ آن به زمین زده شده که برای ساخت و تکمیل ان ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی خاطرنشان کرد برای  رعایت بهداشت در حمل زباله روستایی  از سیستم مکانیزه جمع آوری زباله با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیون تومان در روستای نیسیان بهره برداری شده که می تواند با برنامه ریزی منظم ۱۹ روستا را در امر جمع آوری زباله پوشش دهد.

غیور گفت: افتتاح طرح آسفالت معابر و اجرای کانیو بصورت مشارکتی در بخشی از روستای نیسیان اردستان انجام شده که برای اجرای آن ۵۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

انتهای پیام / کد خبر24465

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار