صبح اردستان

هیئت های مذهبی نسبت به توطئه دشمن هوشیارباشند

کدخبر: 25037
شهریور ۳۱, ۱۳۹۶ در ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اظهار کرد: چراغ شگفت انگیز محرم پس از ۱۴۰۰ سال زنده بوده که این از نتایج عاشورا است.

امام جمعه اردستان گفت: گردانندگان محرم از بزرگان توصیه دارند که نقل ها را درست انجام داده و وعاظ از خود مطلبی را اضاف نکنند.

وی افزود: مردم در برگزاری محرم همه کاره هستند، لذا مردم هر کجا که خلوص بیشتری را دیدند درهمان عزاداری شرکت کنند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه دهه امر به معروف و نهی از منکر را داریم، تصریح کرد: شاهد هستیم که افرادی در مراسم های محرم با بدترین وضع  شرکت می کنند، لذا با رفتار خود به آنها بگوییم دستگاه امام حسین«ع» جای اینگونه اعمال نیست.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس گفت: حضور جوانان و رزمندگان و نقش آفرینی آنها در آن زمان موجب شده تا امروز وضعیتی آرام و افتخار آمیزی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: صحبت از بستن درب شهادت می شود که باید گفت شهادت بر روی کسی بسته نیست و نمونه آن شهدای مدافع حرم است که تحولی عظیم در کشور ایجاد شده است.

امام جمعه اردستان با وجود بسیجیان و نیروهای مسلحی که وجود دارد می توانیم اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشیم.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس افزود:  زنگ شروع سال تحصیلی زنگار را از دلها زدوده و با پیام مهر فصل نوشتن و آموختن فرا می رسد که والدین با آموزش و پرورش در این زمینه همکاری کرده و فرهنگیان نیزاز مسئولیتشان فروگذار ی نکنند.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل آن را آشفته همراه با بی ادبی و نزاکت به جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: مسئولان و مقام معظم رهبری جواب این بی ادبی را دادند.

خطیب جمعه اردستان همچنین تاکید کرد: هیئت های مذهبی نسبت به توطئه دشمن هوشیار بوده و با نیروی انتظامی در برقراری نظم همکاری لازم را داشته باشند.