صبح اردستان

کانون فتنه در دنیا اسرائیل و آمریکا است/ منافع آمریکا در دنیا به خطر افتاده است

کدخبر: 25204
مهر ۷, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، حسن زارعی در حاشیه مراسم همایش محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه اظهار کرد: زمانی که حضرت امام خمینی«ره» گفتند اسرائیل باید از بین برود اکثر گروهها و جریاناتی که در کشور بودند موضع گرفتند.

رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: با بیان جمله حضرت امام خمینی«ره» نسبت به اسرائیل  تکلیف گروههایی که در مسیر انقلاب نبودند همچون نهضت آزادی ها مشخص شد.

وی افزود: کانون فتنه در دنیا اسرائیل و آمریکا بوده بعد رئیس جمهورآمریکا در کنگره اراجیف تحویل جهان می دهد چرا که قدرت جهانی را از دست داده اند و منافعشان در منطقه به خطر افتاده است.

زارعی با بیان اینکه روزی شاه ما باید دست رئیس جمهور آمریکا را  می بوسید تا اوو را تحویل بگیرند، تصریح کرد: اما در حال حاضر با موضع گیری های مقام معظم رهبری آنها در برابر ملت ایران ذلیل شده اند.

رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس همچنین خاطرنشان کرد: انقلابی که در ایران انجام شد انقلاب معنوی و دینی بود برای تشکیل حکومت جهانی و در کنار آن انقلاب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز در دستور کار بود.

وی تاکید کرد: استمرار انقلاب به تلاش و صبر کردن در برابر تحریمها است، لذا با تمام مشکلاتی که در دنیا وجود دارد و همه گرفتار آن هستند نباید مانع پیشرفت انقلاب شود.

زارعی با توجه به اینکه حضرت امام تاکید داشتند ما می توانیم همین جمله موضوعیت دارد چرا که در حوزه دفاعی حرف اول را در منطقه می زنیم و دشمن از همین مسئله ناراحت و ترسیده است.

رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآوری کرد: مسیر انقلاب را باید با کار و تلاش ادامه داده و تکلیفمان این است که از جریان طوفنده انقلاب دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: غافل نشوید که انقلاب پویا در حرکت است و هر روز رویش دارد،  لذا در مسیر اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده فعالیت کنیم.

زارعی افزود: جریانهای نفوذی و واداده در صدد هستند که مردم را نسبت به انقلابشان بی تفاوت شده اما می بینیم که جریانهایی همچون شهید حججی ها ما را تقویت می کند که کاری که برای انقلاب می کنیم را پر قدرت ادامه دهیم.