صبح اردستان

خودرو پیشرو نیاز آتش نشانی اردستان است

کدخبر: 25210
مهر ۷, ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۲۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حسین یزدانیان در گفت و گویی اظهار کرد: هفتم مهر ماه یادآور حماسه آفرینی و از خود گذشتگی آتش نشانان در عرصه های دفاع مقدس است.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اردستان گفت: خدمت رسانی به آسیب دیدگان از حوادث، سوانح و ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از وظایف خدمتگذاران در آتش نشانی اردستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در اردستان بافت فرسوده  زیاد وجود دارد خودرو پیشرو نداشته و نیازمند نیرو هم هستیم که مسئولان باید  به این امر توجه کنند.

یزدانیان با بیان اینکه اردستان دارای چهار خودرو آتش نشانی بوده و دو مورد آن فرسوده است، تصریح کرد: اردستان در کنار جاده ترانزیت قرار گرفته و با توجه به خدمات امداد جاده ای مستلزم نیرو و امکانات لازم هستیم.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اردستان همچنین از ۲۰۰ مورد آتش سوزی در یکسال گذشته خبر داد و افزود: آتش نشانی اردستان ۷۰ مورد خدمات تصادفات جاده ای و ۱۱۰ مورد تصادفات خارج از حوزه حدماتی را انجام داده است.

وی  گرفتن حیوانات در منازل، اماکن  و رها سازی در طبیعت را ۵۰ مورد اعلام کرد و افزود:  برگزاری مانور و مراسم های ویژه برای دانش آموزان و ادارات  را در دستور کار داشته ایم.

یزدانیان همچنین تصریح کرد: توسعه آموزش شهروندی و مکانهای عمومی، خرید تجهیزات امدادی، تکمیل پرسنل شیفت آتش نشانی، خرید یک دستگاه پیشرو آتش نشانی و ارتقای توانمندی نیروهای موجود آتش نشانی از برنامه های آتی آتش نشانی اردستان خواهد بود.