پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

برخورد جدی راهنمایی و رانندگی با موتور سواران متخلف در اردستان

فرماندار اردستان گفت: موضوع موتور سواران در اردستان به یک عارضه اجتماعی تبدیل شده و در بر هم زدن آرامش و آسایش شهروندان موثر بوده که پلیس راهور باید آن را با جدیت پیگیری و برخورد کند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته عالی جامع ایمن در فرمانداری اظهار کرد: بیشترین حوادث در اردستان مربوط به موضوع ساختمان سازی است.

فرماندار اردستان گفت: در سال جاری تعداد شش مورد حوادث ناشی از کار داشته ایم که دو مورد آن منجر به مرگ شده است.

وی افزود: آموزش برای جامعه و عموم مردم در زمینه سوانح و حوادث به تعداد ۶۰۰ نفر ساعت توسط بهورزان و مراقبین سلامت رسیده است.

غیور با بیان اینکه باید از کارگاه ها و ساختمان های مختلف در حال ساخت بازرسی انجام شود، تصریح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی حوادث ناشی از کار در شش ماهه اول ۹۶ در اردستان را شاهد بوده ایم.

فرماندار اردستان تاکید کرد: بر اساس یکی از وظایف مهم کمیته حوادث، موضوع پیشگیری از سوانح و حوادث باید تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مرگ و میرها در اردستان به حوادث و اتفاقاتی بوده که در بخش های مختلف اتفاق می افتد و جان انسان ها در هر جامعه ای یکی از سرمایه های مهم آن جامعه خواهد بود.

غیور با اشاره به حوادثی که در سطح شهرستان اتفاق می افتد افزود: با یک کار کارشناسی می توان از بروز حوادث در موضوعات مختلف جلوگیری کرد.

فرماندارتصریح کرد: یک دستگاه باید پیگیر رسیدگی به مسائل و حوادث باشد و ما بقی دستگاه ها در رفع مشکلات کمک کنند.

وی یادآوری کرد: اداره کار و تعاون و صنعت و معدن حوادث محیطی را جدی گرفته و در خصوص حوادث ساختمانی با جدیت مسائل را پیگیری کند.

غیور با توضیح نسبت به این مورد که در شش ماهه اول ۹۶ تعداد۲۰ مورد حوادث ناشی از کار گزارش شده، تصریح کرد: موضوع آموزش می تواند زمینه و عاملی برای کاهش حوادث باشد.

فرماندار همچنین تاکید کرد: موضوع موتور سواران در اردستان به یک عارضه اجتماعی تبدیل شده و در بر هم زدن آرامش و آسایش شهروندان موثر بوده که پلیس راهور باید آن را با جدیت پیگیری و برخورد کند.

انتهای پیام / کد خبر25280

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار