پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی اردستان:

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردستان برگزار می شود

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مساجد، دانشگاه ها، مدارس و کانون های فرهنگی شهرستان اردستان برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ رحمت اله مهرانفر پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل ستاد انتظامی اردستان اظهار کرد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: هفته اتتظامی بهترین فرصتی است که  زحمات و تلاشهای پرسنل ناجا  به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی افزود: شعار امسال هفته ناجا «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نام گرفته و وظیفه نیروی انتظامی امنیت همگانی برای عموم مردم است.

سرهنگ مهرانفر ارتقای امنیت و تولید امنیت پایدار را از وظایف انتظامی دانست و افزود: در این خصوص از تمام ظرفیت های موجود برای امنیت مردم استفاده خواهیم کرد.

فرماندهی انتظامی اردستان شعار اولین روز هفته انتظامی را پلیس، حاکمیت ارزش های اسلامی، ولایت مداری، جامعه ایمانی اعلام و تصریح کرد: نیروی انتظامی اردستان در این روز با تمام پرسنل در نماز جمعه سه شهر اردستان، زواره و مهاباد شرکت خواهند کرد.

وی دیدار با خانواده شهدای ناحا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مراسم صبحگاه عمومی با حضور مسئولان و خانواده شهدا، تقدیر از فرماندهان نمونه پایور و ساعی، تقدیر از نمونه های ترافیکی و  اصناف را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

سرهنگ مهرانفر همچنین از برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مساجد، دانشگاهها، مدارس و کانون های فرهنگی شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی اردستان ارائه خدمات مضاعف به عموم مردم و نشست با مسئولان ناجا، معتمدان محلی و تعامل با کارکنان و دستگاه های دولتی را  از اهم فعالیت های هفته انتظامی اردستان اعلام کرد.

انتهای پیام / کد خبر25332

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار