سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

ایجاد «کمیته ورزشی کارکنان» در اردستان لازم است

فرماندار اردستان گفت: کمیته ورزشی کارکنان باید در اردستان ایجاد شود و مسئولان با مشارکت در این کمیته و معرفی نماینده هایی تعهد کنند که تا پایان سال در یک رشته ورزشی فعالیت کرده و آن را نیاز جامعه بدانند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری اظهار کرد: برای داشتن سلامت پایدار همه ارگانهای موجود در این زمینه برنامه  ارائه کنند.

فرماندار اردستان گفت: یکی از راههای حفظ سلامتی در شهرستان توسعه ورزش همگانی است که باید از کارمندان ادارات شروع شود.

وی افزود: اردستان طبق آمار مرکز بهداشت در موضوع حوادث حمل و نقل که موجب مرگ و میر شده و سلامت افراد را نیز به خطر می اندازد در استان رتبه دوم است.

غیور با بیان اینکه باید کمیته ورزشی کارکنان در اردستان ایجاد شود، تصریح کرد: مسئولان با مشارکت در این کمیته و معرفی نماینده هایی تعهد کنند که تا پایان سال در یک رشته ورزشی فعالیت کرده و آن را نیاز جامعه بدانند.

فرماندار اردستان همچنین تاکید کرد: مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد آن را لمس کرده و احساس می کنیم که با چه خطراتی روبرو هستیم، لذا برای کنترل و پیشگیری آن نیازمند کمک همه جانبه مسئولان شهرستانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از حوادثی همچون برق گرفتگی که در اردستان زیاداتفاق می افتدد می توانیم با یک آموزش صحیح علتها را تغییر داده و آنها را به حداقل برسانیم.

غیور با اشاره به موضوع سلامت و پیشگیری از حوادث تصریح کرد: اقدام هایی را تعریف می کنیم تا اعضای کارگروه نسبت به آن انجام وظیفه کنند.

فرماندار اردستان نسبت به این موضوع که  باید چکار کنیم  تا مردم را متقاعد و تشویق کنیم در فعالیتهای ورزشی شرکت کرده و یک مشارکت عمومی را شاهد باشیم تاکید کردند.

وی با این عنوان که از ۱۰۰ نفر افرادی که در کشور فوت می کنند ۸۰ نفر به موجب روش زندگی غلط اتفاق می افتتد تصریح کرد: باید برای جلوگیری از این موضوع و ترویج زندگی سالم در جامعه تلاش کنیم.

غیور گفت: مادران بهترین کسانی هستند که می توانند آموزشهای درست زندگی را به عنوان عنصر مهم زندگی و خانواده فرا گرفته  و آن را به اعضای خانواده انتقال دهند.

فرماندار اردستان کاهش استرس و کنترل آن را و توسعه سلامت روان در بین جامعه را مهم دانسته و تاکید کردند:  موضوع با حساسیت فراوان به آن پرداخته شود.

انتهای پیام / کد خبر25534

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار