صبح اردستان

لزوم ایجاد خانه کنکور در اردستان

کدخبر: 25591
مهر ۲۴, ۱۳۹۶ در ساعت ۶:۳۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن کنفرانس ادبی این اداره اظهار کرد: توفیقات حاصل شده در آموزش و پرورش اردستان ثمره تلاش یک گروه خاص نبوده و مربوط به همه دوران است.

فرماندار اردستان گفت: تلاش مسئولان آموزش و پرورش و همه اولیاء باید بر این باشد تا این پیشرفت حفظ شود و با توانمندی که وجود دارد این مهم امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: معتقدیم می توان در خصوص تجهیز مدارس از بخش خصوصی در این زمینه موارد را تأمین کرد و فروش اجناس مستعمل هم طبق بخشنامه ها قابل اقدام است.

غیور با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان اتباع افغانی در مدارس مشغول تحصیل هستن، تصریح کرد: با توجه به سرشماری جدید در صورتیکه دارای مجوز باشند مشکلی ندارد در غیر اینصور موضوع از استان پیگیری خواهد شد.

فرماندار اردستان ایجاد خانه کنکور در اردستان را از پیشنهادهای خوبی دانست که با توجه به امکانات موجود و استفاده از بخش خصوصی آموزش و پرورش اقدام کند.

عیسی شفیعی در ادامه جلسه اظهار کرد: ایجاد خانه ریاضی مرحله مقدماتی آن انجام شده و به زودی مرحله اول آن برای معلمان راه اندازی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: تشکیل انجمن های علمی و انجمن علمی جوانان و نوجوانان از برنامه های آتی آموزش و پرورش خواهد بود که به سرعت راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: کانون علمی آینده سازان با رشته های خاص و با پشتیبانی  گروههای درسی به زودی انجام خواهد شد.