سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

توجه پیوند مدرسه و مسجد توسط معلمان پرورشی لازم است

امام جمعه اردستان گفت: معلمان پرورشی برای رشد علمی دانش آموزان توجه به پیوند مدرسه و مسجد را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در حاشیه جلسه آموزش و پرورش در گفت و گویی اظهار کرد: پرداختن به پرورش در کنار آموزش توجه ویژه ای را می طلبد و نباید از آن غافل شد.

امام جمعه اردستان گفت: معلمان پرورشی برای رشد علمی دانش آموزان توجه به پیوند مدرسه و مسجد را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: دعوت از اولیاء و مشارکت آنها در جلسات و ارائه گزارشی از وضعیت دانش آموز موجب رشد مثبت دانش آموز خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه  نگذارید آموزش و پرورش به حاشیه برود، تصریح کرد:  می خواهند عده ای مسائل سیاسی و اغراضی که دارند را با مسائل آموزشی و پرورشی مخلوط کنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آموزش خانواده با حضور اساتید مجرب و تکریم افراد موفق و بیان موفقیت های خود در جمع موجب ایجاد رقابت بین دانش آموزان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و رورش برای پیشبرد مسائل آموزشی و پرورشی انتقادها و پیشنهادها را بصورت سازنده پذیرا بوده و به آن جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به مدیران سابق مدارس و آموزش و پرورش افزودک دعوت از آنها و استفاده از تجربیاتشان برای پیشبرد منطقه موثر خواهد بود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: آموزش و پرورش با شناسایی و دعوت از افراد خیر برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش و بازگوی کارهای انجام شده توسط شورای آموزش و پرورش از برخورد خوبی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر25594

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار