صبح اردستان

افتتاح سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان با کمک خیران

کدخبر: 25597
مهر ۲۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی صبح امروزدر مراسم افتتاح سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان اظهار کرد: اردستان با توجه به قدمت دیرینه که در موضوع آموزش و پرورش دارد و نزدیک به یکصد سال از عمر پر برکت آن می گذرد سالنی که در خور و شأن حداقل مدیران و دعوت شدگان باشد وجود نداشت.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با همت دوستان، کارشناسان و معاونان توانستیم با مشارکت تعدادی از خیران شهرستان سالن کنفرانس ادبی را امروز شاهد افتتاح آن باشیم.

شفیعی با بیان اینکه سالن در خود مجموعه اداره وجود داشته و در واقع مرمتی روی آن صورت گرفته، تصریح کرد: با مشارکت دو مجموعه از شرکت محیط آرا و نیکوکاران شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

وی تاکید کرد: سالن نیاز مجموعه اداره بوده  که برای جلسات مختلف فرهنگیان و مسئولان باید این هزینه صورت می گرفت تا شاهد پیشبرد و اهداف اداره باشیم.

وی با اشاره به تلاش های بی شائبه مدیران و کادراجرایی آموزش و پرورش تاکید کرد: با همت مجموعه اداره آموزش و پرورش اردستان توانسته ایم این مجموعه را در جایگاهی که در خور و شأن آن باشد برسانیم.

شفیعی همچنین خاطرنشان کرد: ارسال به موقع و به طور مستمرگزارشهای مدارس ازروند فعالیت وکمبودهای خود می تواند به ما  در رفع کمبودهای آموزشی، تعمیراتی، تجهیزاتی وعمرانی مدارس و ایجاد اعتماد متقابل کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به نظارت کافی توسط مدیران زیر مجمعه و کارشناسان اداره و هوشمندسازی مدارس از طریق تجهیز به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را موجب افزایش کیفیت آموزشها اعلام کرد.