سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

سرانه ورزشی اردستان برای هر نفر بیش از ۳متر است

فرماندار اردستان گفت: اردستان از نظر امکانات و سرانه ورزشی در استان جزء اولین شهرها بوده که سرانه ورزشی برای هر نفر بیش از سه متر وجود دارد و این آمادگی را داریم که برای احیای ورزش بانوان در اردستان ۵۰ درصد از امکانات ورزشی را در اختیار آنها قرار دهیم.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان در فرمانداری اظهار کرد: نقش سلامت و بهداشت امروزه یکی از موضوعاتی است که در بین زندگی همه مردم جهان از جایگاه خاصی برخوردار است.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به توسعه جوامع امروزی یکی از مهمترین موضوعات که همه و دولتها به آن می پردازند موضوع سلامت است.

غیور با بیان اینکه موضوع سلامت در کشور ما در دو سه سال گذشته به آن پرداخته شده است، تصریح کرد: موضوع سلامت از اهمیت خاصی در کشور ما برخوردار است.

وی تاکید کرد: موضوع سلامت توسط مسئولان شهرستان در اولویت قرار گرفته و بر اساس نیاز باید در بر طرف کردن مشکلات برنامه ریزی و اقدام کرد.

غیور خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در خصوص معضلات سلامت بانوان وجود دارد با آن در کل کشور مواجه بوده و در اردستان بیشتر قابل لمس است.

فرماندار اردستان همچنین محدودیت های بانوان را بخشی از مشکلات سلامت روحی روانی بانوان اعلام کرد و افزود: یکی از ساختارهایی که می تواند در این زمینه به بانوان کمک کند کارگروه بانوان است.

وی با اشاره به مطالبات بانوان افزودک آنچنان که باید در پاسخگویی به بانوان نتوانسته ایم مثمر ثمر بوده باشیم، لذا کار گروه بانوان با توجه به نقشی که دارد می تواند در این زمینه موفق باشد.

غیور با توجه به اینکه باید فعالیتهای ورزشی و اجتماعی خاص بانوان برگزار شود، افزود: بانوان در فعالیتهای ورزش بصورت کمرنگ شرکت دارند.

فرماندار اردستان اعلام کرد: اردستان از نظر امکانات و سرانه ورزشی در استان جزء اولین شهرها است که سرانه ورزشی برای هر نفر  بیش از سه متر دارد و ما این آمادگی را داریم که برای احیای ورزش بانوان در اردستان ۵۰ درصد از امکانات ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: مشکلاتی که در حال حاضر برای ورزش بانوان وجود دارد عدم برنامه ریزی و عدم استقبال بانوان است که می توان با ساماندهی فعالیتها ی ورزشی این قشر را افزایش داد.

انتهای پیام / کد خبر25604

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار