جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

نرخ بیکاری اردستان به زیر ۱۰ درصد رسیده است

فرماندار اردستان گفت: هر چند که موضوع اشتغال در کل کشور گریبانگیر بوده اما اردستان به لطف پیگیری مسئولان نرخ بیکاری آن به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز در آیین تحویل ۱۰۰ دستگاه خودرو وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: توسعه اشتغال یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان بوده است.

علیزضا غیور گفت: فعالیتهایی که در موضوع اشتغال در اردستان در حال انام است برابری می کند با یک دوره  فعالیت پنجساله که در گذشته انجام شده است.

وی افزود: گزارش فعالیتهای انجام شده که موجب نرخ بیکاری شهرستان اردستان شده در آینده ای نزدیک به اطلاع همه مردم رسیده خواهد شد.

فرماندار اردستان موضوعی که بیشترین وقت مسئولان شهرستان را به خود اختصاص داده را موضوع اشتغال نام برد و افزود:  کارهای خوبی اتفاق افتاده و خبرهای خوبی هم در راه است و با توجه به طرحهای اجرا شده در دوسال گذشته و طرحهایی که در دست اقدام می باشد اشتغال خیلی خوبی را برای شهرستان در پیش دارد.

غیور از عمده فعالیتهایی که برای اشتغال انجام شده  یکی را تحویل همین خودرها دانست که سهمیه استان ۲۹۷ دستگاه بوده اما با پیگیریهای نماینده اردستان برای این شهرستان به صورت اختصاصی ۱۰۰ دستگاه در نظر گرفته شده که امروز شاهد تحویل ۲۵ دستگاه آن به متقاضیان اشتغال و مددجویان هستیم.

فرماندار اردستان ابراز امیدواری کرد: به نقطه ای برسیم که شاهد بیکاری در اردستان نباشیم هر چند که موضوع اشتغال در کل کشور گریبانگیر بوده اما اردستان به لطف پیگیری مسئولان  نرخ بیکاری زیر ۱۰ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مسائلی که دراین  دو سال اتفاق افتاده این بوده که فرصتهای شغلی فعلی را از دست ندهیم و با توجه به موانعی که بر سر راه مجموعه های تولیدی وجود داشته است.

انتهای پیام / کد خبر25642

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار