صبح اردستان

توانمندیهای اردستان در هفته فرهنگی برجسته شود

کدخبر: 25656
مهر ۲۶, ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی هفته فرهنگی شهرستان اظهار کرد: معرفی هنرهای مختلف سنتی و همچنین معرفی  آثار تاریخی و معرفی نخبگان از کارهای مهمی است که می توان در هفته فرهنگی اردستان به آن بپردازیم.

فضل الله بصیرت گفت: برگزاری هفته فرهنگی اردستان هدف اصلی آن برجسته کردن توانمندیهای شهرستان از نظر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای همگان خواهد بود.

وی افزود: مسئولان می توانند با دعوت از مسئولانی از استان کارهای مهم را به آنهامعرفی کنند  تا شهرستان را بیشتر در کشور بتوانیم معرفی کنیم.

بصیرت پرداختن به گویشهای ادبی و نقش آن در فرهنگ و ادب و معرفی آن به همگان که به پیشنهاد دانشگاه پیام نور اردستان اتفاق افتاده را بهترین معرفی شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای اردستان و ایجاد غرفه هایی همچون غرفه دفاع مقدس که می تواند به چهره های ملی دفاع مقدس مربوط به اردستان و فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.

وی با توجه به توانمندیهای موجودی که در اردستان وجود دارد هفته فرهنگی اردستان را با نمونه شعاری فرهنگی که در آینده اعلام می شود شروع خواهیم کرد.