سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان:

هزار «خیر مدرسه ساز» در استان اصفهان فعالیت دارند

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان گفت: با توجه به وجود ۲۰ مجمع خیر ساز در سطح استان اصفهان بیش از ۱۰۰۰ خیر مدرسه ساز در حال حاضر به ساخت و ساز، مقاوم سازی و اهداء امکانات مشغول هستند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر مجمع خیران مدرسه ساز اردستان اظهار کرد: یکی از خصوصیات خوب ایرانی ها علاقه مندی آنها به فراهم کردن تحصیل برای دانش آموزان بوده که در بهترین مدرسه و امکانات به تحصیل بپردازند.

زهره میردامادیان گفت: خیران مدرسه ساز در سطح استان اصفهان توانسته اند با ساخت ۱۰۰۰ مدرسه حدود پنج هزار کلاس درس را برای دانش آموزان مهیا کنند.

وی افزود: با توجه به وجود ۲۰ مجمع خیر ساز در سطح استان اصفهان بیش از ۱۰۰۰ خیر مدرسه ساز در حال حاضر به ساخت و ساز، مقاوم سازی و اهداء امکانات مشغول هستند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان با بیان اینکه ۲۰ سال از تشکیل خیران مدرسه ساز در کشور می گذرد، تصریح کرد: استان اصفهان در این خصوص سرآمد بوده و اولین استانی بود که نسبت به مجمع خیران مدرسه ساز اقدام کرده است.

میردامادیان همچنین تصریح کرد: مدرسه سازی فقط موضوعی نیست که خیر باید آن را کامل بسازد و تحویل دهد بلکه هر کس و در هر توانی که در خود می بیند می تواند مشارکت کند و این مجمع از آن استقبال می کند.

وی یکی از کارهای خوبی که در کشور اتفاق افتاده را همین فرهنگ مدرسه سازی اعلام کردو افزود:  مقام معظم رهبری هم بیان کرده بودند مدرسه سازی پدیده مبارکی است که در کشور انجام می شود، لذا هر چه توان داریم برای توسعه آن تلاش کرده و علاقه مند به مشارکت همه خیران هستیم.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به ظرفیت خیران بسیار در کشور افزود: ایران در موضوع خیران و بخشهای مختلف غنی بوده لذا مجمع باید بتوانداز آنها در مدرسه سازی استفاده کافی را ببرد.

 

انتهای پیام / کد خبر25661

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار