سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول دفتر نماینده اردستان:

مسئولان فضا را برای اشتغال و سرمایه گذاردر اردستان هموار کنند

مسئول دفتر نماینده اردستان گفت: ورود سرمایه گذار در شهرستان کار بسیار بزرگی است که مسئولان باید آن را به شکل دیگری نگاه کنند و فضا را برای اشتغال و سرمایه گذار هموار کنند.

به گزارش صبح اردستان، مسئول دفتر نماینده اردستان در حاشیه آیین  واگذاری خودرو به مددجویان کمیته امداد اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: امام حسین(ع) درس عزت به ما داده و جوانان شیعه و مسلمان هم باید عزت داشته باشند و از زندگی ذلیلانه بپرهیزند.

حجت الاسلام حمید رضا توکلی زاده گفت: مسلمانان در هر کجا هستند باید عزتشان حفظ شده، عزتمند و بزرگوارانه به زندگی خود ادامه دهند.

وی افزود: تولید اشتغال می تواند عزت یک جوان  مسلمان را حفظ کند و درس امام حسین علیه السلام این بوده و باید به ما انتقال یابد.

مسئول دفتر نماینده اردستان  مهمترین مشکل شهرستان اشتغال بوده و نماینده آن را دنبال می کند و این موضوع فرای از مسائل سیاسی است و برای عزت حوانان مومن باید اشتغال ایجاد شود که در این خصوصی بی مهری هایی مشاهده می شود.

حجت الاسلام توکلی زاده طبق صحبت یکی از مسئولان مهمترین، سخت ترین، پیچیده ترین  و فنی ترین  کارهای عمرانی را تولید اشتغال دانست و افزود: همه مناسبت ها باید حفظ شود تا بتوانیم یک اشتغال را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: ورود سرمایه گذار در شهرستان کار بسیار بزرگی است که مسئولان باید آن  را به شکل دیگری نگاه کنند  و فضا را برای اشتغال و سرمایه گذار هموار کنند.

مسئول دفتر نماینده اردستان  خاطرنشان کرد: نگاه همه مسئولان به اشتغال باید یک نگاه ویژه باشد و از کاغذ بازی و موارد اداری عبور کنیم.

حجت الاسلام توکلی زاده تاکید کرد: مسئله اشتغال  برای جوانان در شهرستان خیلی مهم بوده  که باید عزت آنها را ما مسئولان حفظ کنیم و در این عرصه  بصورت جهادی عمل کرده که این خود همان درس عزتمندی امام حسین علیه السلام است.

انتهای پیام / کد خبر25671

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار