صبح اردستان

موضوع اشتغال در اردستان باید سرعت بگیرد

کدخبر: 25723
مهر ۲۹, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری اظهار کرد: موضوع اشتغال در صدر مشکلاتی است که در جلسات کارگروه برای آن تصمیم گیری می شود.

علیرضا غیور گفت: یکی از موضوعات و منشأ همه معضلات اجتماعی که با آن دست به گریبان هستیم نبود اشتغال پایدار است.

وی افزود: رفع موانع و ایجاد فرصت های لازم برای توسعه و پیشرفتهای اشتغال در اردستان انجام شده، لذا باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار اردستان تاکید کرد: کارگروه اشتغال باید برای تسهیل و تسریع امور اشتغال فعالیت کرده و در این راه قدمهای مثبتی را بردارد.

غیور با بیان اینکه عملکرد کارگروه مورد نظر است، تصریح کرد:  باید پویاتر در این حوزه کار شود و جای کار هم زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: اداره تعاون بیشتر به دنبال کارهای کارشناسی باشد که موضوع اشتغال را با استفاده از ظرفیتهای ارگانهای دیگر انجام دهد.

فرماندار همچنین تصریح کرد: دستگاههای عضو کارگروه اشتغال در حوزه فعالیت های بخش خود راهکار و فرصت ها را بیان کرده و برای توسعه اشتغال پیشنهاد ارائه کنند.

غیور با اشاره به عملکرد کارگروه در شش ماهه اول امسال افزود: سال گذشته ۱۸ درصد سهمیه اشتغال رشد اضافه هم داشته، اما امسال این اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: موضوع اعتبارات در موضوع مشاغل خانگی نسبت به سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده و امسال هم می توانیم در تأمین اعتبار بهتر عمل کنیم.

فرماندار اردستان با توجه به انجام شدن موضوع ایجاد اشتغال در سال گذشته یادآوری کرد: این موضوع باید روند آن تغییر کرده و برای توسعه اشتغال نظارت کافی اتفاق بیفتد.