سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون فرمانداراردستان:

نصب چهار دوربین در جاده ترانزیت اردستان با اعتبار۲۰میلیارد ریال

معاون فرماندار اردستان گفت: نصب چهاردستگاه دوربین در محور ترانزیت اردستان انجام می شود که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، معاون فرمانداراردستان در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات منجر به فوت در محور ترانزیت اردستان ۳۳درصد کاهش داشته است.

محمد تقی کیانی گفت: برگزاری دوره های آموزشی ترافیک در ۳۰ مدرسه اردستان توانسته  دانش آموزان را با فرهنگ ترافیکی آشنا کرده و اینگونه مسائل در وجود آنها نهادینه شود..

وی افزود: با توجه به کاهش تصادفات فوتی، تصادفات جرحی نیز سه درصد کاهش داشته و نتایج افزایش گشت های راهداری و رفع برخی نقاط حادثه خیز از دلایل کاهش تعداد تصادفات بوده است.

معاون فرماندار اردستان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات بوده است، تصریح کرد: محور بادرو اردستان و ظفرقند نائین از نقاط پرتصادف و حادثه خیز اردستان است که برای کاهش تصادفات در این محور باید برنامه ریزی کرد.

کیانی با بیان اینکه همچنین در حوزه شهری شاهد کاهش ۵۰درصدی تصادفات فوتی و ۱۱درصدی تصادفات جرحی بوده ایم خاطرنشان کرد: بیشترین آمار تصادفات حوزه شهری مربوط به سه راه هلال احمر، تقاطع بهزیستی و خیابان شهید فائق در اردستان بوده است.

وی در ادامه خواستار تهیه شناسنامه تابلو و علائم شهرس توسط شهرداری های اردستان، زواره و مهاباد شد و گفت: با همکاری راهداری و امور برق شهرستان روشنایی ورودی زواره از محور ترانزیت اردستان انجام می شود.

معاون فرمانداراردستان همچنین از نصب چهاردستگاه دوربین در محور ترانزیت اردستان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر25738

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار