پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه مهاباد:

مسئله توان دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست

امام جمعه شهر مهابادگفت: استکبار جهانی در مسئله هسته ای و برجام هر روز توطئه می کند، لذا مسئله و توان دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه شهر مهاباد در خطبه های نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر اظهار کرد: اقتصاد و معیشت از مسائل روز جامعه است و اگر امروز اقتصاد کشور بر محور اقتصاد مقاومتی تعریف شده بود، آسیب پذیری اقشار ضعیف کمتر بود.

حجت الاسلام و المسلمین احسان اله برزگر گفت: با استفاده از نخبگان علمی و فرهنگی شهر مهاباد و ظرفیتهای موجودی که از آن سراغ داریم می توان این شهر را به قطب فرهنگی تبدیل کرد.

وی افزود: وابستگی اقتصاد کشور به نفت باید کاهش پیدا کرده و قطع شود، لذا استفاده از توان تولیدات داخلی و بازاریابی مناسب باید در دستور کار باشد.

خطیب جمعه مهاباد با بیان اینکه استکبار جهانی در مسئله هسته ای و برجام هر روز توطئه می کند، تصریح کرد: مسئله و توان دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام برزگر در ادامه به وجود ظرفیتهای شهر مهاباد اشاره کرد و افزود: باید از توان فکری و فرهنگی منطقه برای پیشبرد مهاباد استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: استقرار روحانی در مساجد و مدارس، استفاده از حسینه ها به عنوان پایگاه های فرهنگی و برگزاری دوره های آموزشی علمی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / کد خبر25962

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار