صبح اردستان

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهرمحسوب می شود

کدخبر: 25965
آبان ۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه مهاباد و تکریم از امام جمعه سابق این شهر اظهار کرد: امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و ماهواره و فضای مجازی تفکرات و فرهنگ ملت را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر است و به برکت جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ۸۹ نماز جمعه در سراسر استان اصفهان اقامه می شود.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ نماز جمعه در کشور و بیش از ۱۰۰ نماز جمعه در خارج از کشور به اذن رهبر معظم انقلاب در حال برگزاری است  و برپایی نماز جمعه در هر شهر نشان دهنده برافراشته بودن پرچم حضرت علی(ع) است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان تاکید کرد:  نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر بوده و امام جمعه به عنوان فرمانده این قرارگاه فعالیت می کند، لذا اعضای ستادهای نماز جمعه به عنوان سربازان این قرارگاه بازد در همه حوزه ها فعال باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان خواستار پایبندی امریکا به برجام شد و گفت: در مقابل تعهدات بین المللی تسلیم باشید در غیر اینصورت از این ملت حسینی و شهیدپرور چنان سیلی خواهید خورد که از جایتان بلند نشوید.