صبح اردستان

دشمن از ولایت فقیه می ترسد

کدخبر: 26023
آبان ۸, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان صبح امروز در مراسم زنگ ایثار و شهادت در مدرسه شهید فهمیده اردستان اظهار کرد: والدین سعی کنند دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرده و ضمن پایبندی به دین خود آن را حفظ کنند.

سرهنگ حسن فخرل گفت: دانش آموزان بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از ایثار و شهادت طلبگی حضرت امام حسین علیه السلام است که ما با آن آشنا هستیم.

وی افزود: سعادت و خوشبختی فرزندانمان در این راه است که اگر فرهنگ شهادت را یاد فرزندانمان ندهیم در دوران زندگی خود همه چیز را از دست خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه آنچه که فرزندان ما را در زندگی محکم و استوار نگه خواهد داشت، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می تواند آینده فرزندان را تضمین کند.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: امنیت امروز جامعه اسلامی ما مدیون زحمات مادرانی است که فرزندانشان همچون شهید فهمیده روبروی استکبار جهانی مقاومت کرده و به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه هایی به ما گوشزد خواهد کرد و به ما می آموزد که چه برنامه هایی داشته ایم و نباید از آن غافل بشویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: دشمن به قول خودش می خواست کشور گشایی کند و به خود خیلی مغرور بود اما با استقامت افرادی همچون شهید فهمیده نتوانست موفق شود.

سرهنگ فخرل  با هشدار به دانش آموزان نسبت به پایبندی به حول محور ولایت افزود: حول محور ولایت فقیه دین خود را حفظ کنید تا دشمن نتواند به شما حمله کند.

وی تصریح کرد: دشمن از ولایت فقیه می ترسد و تا زمانی که آن را حفظ کنید کاری از پیش نخواهد برد و بدانید دشمن بیدار است و سعی در بر هم ریختن اتحاد ما دارد، لذا ضمن درس خواندن پشتیبان ولایت فقیه باشید.

مدیر آموزش و پرورش اردستان در ادامه مراسم اظهار کرد: بسیج از یادگاریهای امام راحل است و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همین تشکیل بسیج است.

عیسی شفیعی گفت: هر روز برای ما بسیج است و امروز که بصورت نمادین برگزار شده در واقع تجلیل از  شهید فهمیده  نوجوان بسیجی بوده است.

وی افزود: وقتی امام خمینی(ره) شهید فهمیده را رهبر خود خطاب می کند باید بدانیم که فلسفه ایثار و شهادت خیلی عظمت دارد و شما با درس خواندن آینده انقلاب را رقم خواهید زد.

گفتنی است در پایان مراسم در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ نسبت به سپاه از پنج نفر پاسداران بصورت نمادین تجلیل بعمل آمد.