جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

۱۷کیلومتر باند دوم جاده اردستان اصفهان همچنان قربانی می گیرد/ هزینه مورد نیاز۳۰۰میلیارد ریال

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: عمده مشکلاتی که در حوزه راههای شهرستان داریم طرح نیمه تمام دو بانده کردن جاده اصفهان اردستان کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ آن به طول۱۷کیلومتر است که تا کنون تصادفات زیاد و شاهد قرانی شدن هموطنانمان بوده ایم.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان اردستان با دو هزار کیلومتر راه همسنگ یکی از شهرهایی بوده که با وسعت راههای عظیم در سطح استان اصفهان مطرح است.

مجتبی پورشفیع گفت: ۲۰۰کیلومتر از راههای اردستان در محل کریدورشمال به جنوب کشور قرار دارد که با اهمیت ویژه ای از نظر ترافیکی در سطح کشور برخوردار است.

وی افزود: عمده مشکلاتی که در حوزه راههای شهرستان داریم طرح نیمه تمام دو بانده کردن جاده اصفهان اردستان کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ آن به طول۱۷کیلومتر است که تا کنون تصادفات زیاد و شاهد قرانی شدن هموطنانمان بوده ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان هزینه این طرح را برای تکمیل ۳۰۰میلیارد ریال اعلام کرد که در این خصوص وزیر راه و شهرسازی از طرح بازدید کرده و منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

پورشفیعی از محاسن اجرای این طرح  را حذف دو نقطه از نقاط پر تصادف شهرستان و حذف شش عدد قوس با شعاع کمتر از ۶۵۰متر اعلام کرد که همه ساله شاهد تصادف شدیدی در این نقاط هستیم.

وی از دیگر طرحهای  شهرستان را باند دوم اردستان زواره به طول ۱۰کیلومتر اعلام کرد که عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان همچنین تصریح کرد: برای تکمیل طرحهای باقیمانده اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

انتهای پیام / کد خبر26057

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار