پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

حفظ فرصت های شغلی نتایج کارگروه تسهیل در اردستان

فرماندار اردستان گفت: با برگزاری جلسات تسهیل توانسته ایم فرصت های شغلی خود را با توجه به نرخ بیکاری که در شهرستان داریم حفظ کنیم

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورعصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل اردستان اظهار کرد: یکی از مواردی که در کارگروه تسهیل از سال گذشته شروع شده رفع مشکلات و موانع تولید در سطح شهرستان اردستان بوده است.

وی افزود: با برگزاری جلسات تسهیل توانسته ایم فرصت های شغلی خود را با توجه به نرخ بیکاری که در شهرستان داریم را حفظ کنیم.

فرماندار اردستان گفت: از سال گذشته در جلسات مختلف مشکلات و مواردی که سد راه تولید کننده و مجموعه های تولیدی در سطح شهرستان بود را در بخشهای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار داده ایم.

غیور با بیان اینکه در این جلسه پنج درخواست برای برطرف کردن پنج طرح تولیدی ارائه شده بود، تصریح کرد: موارد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت و برای حل مشکلات آن مصوباتی را طراحی کردیم.

وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی نقش تسهیل گر را در رابطه با مجموعه های تولیدی  برقرار کنند و با قوانین و مقرراتی که در سطح شهرستان وجود دارد بتوانیم مشکلات پیش روی مجموعه های تولیدی را به حداقل برسانیم.

فرماندار اردستان تاکید کرد: عمده موضوعاتی که در کار گروه تسهیل مطرح و موانع آن برطرف می شود تسهیلاتی است  که واحدهای تولیدی دریافت کرده و در باز پرداخت آن مشکلاتی را دارند.

غیور خاطرنشان کرد: مواردی که مورد درخواست واحدهای تولیدی است موضوع سهم تامین اجتماعی از سوی کارفرما بوده که توانسته ایم با تقسیط آن بخشی از مشکلات آنان را برطرف کنیم.

وی کلیه تلاشها را برای حفظ واحدهای تولیدی موجود دانست و اعلام کرد: کمترین تعدیل نیرو را از شغلهای موجود داشته ایم.

انتهای پیام / کد خبر26070

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار