صبح اردستان

آینده متعلق به مستضعفین و ایران است و جایی برای جبهه کفر باقی نمی گذارد

کدخبر: 26122
آبان ۱۳, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اردستان اظهار کرد: ۱۳آبان یوم الله بزرگی است که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلابی در این روز بزرگ انجام شد که عظمت آن انقلاب از انقلاب اول بالاتر و بیشتر است.

وی افزود: سه مناسبت مهمی که این روز را یوم الله قرار داده است یکی از آنها تبعید حضرت امام خمینی و دیگری شهادت شهیدان دانش آموز و دانشجو بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت:همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتنند، نسل جوان ما دانش آموزان و دانشجویان از نسل اول  و ابتدای انقلاب بهترهستند و در جبهه معنویت و دینداری حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه این شکوه و عظمت خلق شده امروز توسط دانش آموزان، دانشجویان و همه مردم بوده است، تصریح کرد: امروز سندی شد در تاریخ پر حماسه ایران و پاسخ محکمی شد بر دهان نظام استکبار جهانی که فردی خیمه شب بازی بنام ترامپ گرداننده آن است.

وی تاکید کرد: دشمنان فکر نمی کردند بعد از چهل سال ملت ما حماسه ای دیگر را خلق کنند و در واقع پاسخی بود به عربده کشی کسی که خود در آمریکا اعتباری نداشته و حتی در کشورهای وابسته هم پایگاهی ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطر نشان کرد: پیام ۱۳ آبان ۹۶ متفاوت است زیر ا اجین شده با پاسداشت اربعین حسینی که شکوه عظمت شیعه را بر عرصه گیتی به رخ نشان داده  و آن حرکت معنوی را افزون کرده است.

حجت الاسلام حیدری اعلام کرد: مردم ایران اسلامی همان عهدی که در ۱۴ خرداد با نایب امام بستند با جانشین امام زمان مقام معظم رهبری نیز این عهد را بسته و پایدار خواهند ماند.

وی زنده بودن ملت ایران و جاودانه شدن آن را به لحاظ حضور پر صلابت در مراسمهای مختلف جامعه از جمله ۱۳ ابان اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان تصریح کرد: آینده متعلق به مستضعفین و ایران است و جایی برای جبهه کفر باقی نمی گذارد و آن هم به دستان پر توان دانش آموزان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری گفت: دانش آموز و دانشجویان ما با غیرت و سلاح قلم خوب درس می خواند و در فضای مجازی بوجود آمده مبلغ برنامه های دینی خواهند بود.